Olmuyor… Ne yapsam bir şeyler gerçeklikten ırak kalıyor Bir elim geçmişe demir atmış sanki Diğer elimde yarının umut ekmeği… Ne yapsam bugün geri gelmiyor…
Eski anılar çıkıyor birden dolabımdan Hangi aşka başlasam,bir şeyler beni geçmişe sürüklüyor… Tam değiştim dediğimde aynada --ben-- yansıyor… Ne yapsam kime gitsem,olmuyor…
……………
Birileri geçip gidiyor hayatımın sokaklarından Herkes biraz dost,herkes birbirine yabancı… Hep yeni dostlar ediniyorum,hiç durmadan Bazen bir bira ,bir insanın yerine geçiyor…
Tam muhabbetin koyu kısmında ,oda gidiyor benden Kulağımda insanların yalanları yankılanıyor… Bu diyardan başımı alıp gidesim geliyor… Gidemiyorum…şehir beni hapsetmiş Yollar gardiyan kesiliyor,olmuyor…
Herkes bir maske takmış yüzüne Kimseye ne inanasım var ne güvenesim … ‘Gerçeği aradım’ diyende yalan söylüyor, Gerçeği yaşayanlarda… Herkesin bir doğrusu diğerini eziyor…
Gün geçtikçe … Bağlarımı kopartıyorum,yaşam limanından… Anlamadan yaşamı tatmak istiyor yüreğim Bir yaprak gibi savrulmak ıssız sokaklarda Ne güzel olurdu düşünmemek….kuş gibi özgür olmak
Olmuyor… Kaderim,kederime boyun eğiyor… Gitsem de,bir şeyler yine aynı kalıyor… İnsan, kendini yüzüstü bırakıp gidemiyor…
Pencereme gün ,batmak için doğuyor Her başlangıç bir bitişi anımsatıyor Hayat kısa…kabul yaşamak gerekiyor… Ama bu kahpe dünyada, Ciğerime bir nefes daha çekmek, Hiç içimden gelmiyor…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-OLMUYOR- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-OLMUYOR- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her şiiriniz, bir sonrakine eşik olmuş...
Siteye eklediğiniz şiirlerinizi okudum. Güzel bir kaleminiz var.
Şiir yolunuz açık olsun...