(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İKİ CAMİ ARASINDA BEYNAMAZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İKİ CAMİ ARASINDA BEYNAMAZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Muhteşemsiniz sevgili şaiirm muhteşem. Böylesi beynamazlardan her birimizin uzak kalmasını istiyoruz ama ne yazık ki bu tür insanlar her zaman sevenlerin arasında bu tür kişiliksiz ve onursuz kişiler vardı ve her zaman da var olacaklardır.
Lusursuz bir şiirdi sevgili şairim. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yrüeğinize
Sarı yıldız gibi doğ da bat yârim, Ataşlarda yanıyom ben bak yârim. Beni goyup bi kötüye bağlandın, Erzanındır boynununan çek yârim. BEĞENDİM..KUTLARIM SİZİ..ESEN KALIN...
Su uyur da düşman denen uyumaz, Aşkı bilmez sevdâlardan anlamaz. Seni benden beni senden ayıran, İki cami arasında beynamaz.
Değerli kardeşim,
Sevmesini bilmeyen yürekler ne anlar sevenin halinden.Sevgi yoksunu yüreklerden Allah hepimizi korusun.Günde beş vakit secdeye gitsede başı,yüreği nifak tohumları ile dolu olandan Rabbim hepimizi korusun. Allahın indinde sevenleri ayıranlar nasıl verecek bu hesabı.Yüreğin hiç incinmesin değerli kardeş yüreğimiz.Kalemin her daim yazsın.Varolasın.Kutluyorum.