layık değilim sana ey yar, ırak etme adını defterimden şikayet etmedim bu ızdırabı aşk-a, yalnız sana meftunum rüzgar gibi es kokun sinsin,yağmur ol yağ gönlüm yeşersin kavuşmak yoksa kaderde olsun, seni rızay-ı hak için sevdim……….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Izdırab-ı Aşk... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Izdırab-ı Aşk... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
layık değilim sana ey yar, ırak etme adını defterimden şikayet etmedim bu ızdırabı aşk-a, yalnız sana meftunum rüzgar gibi es kokun sinsin,yağmur ol yağ gönlüm yeşersin kavuşmak yoksa kaderde olsun, seni rızay-ı hak için sevdim……….
Çok hoş birdörtlüktü .Kelimeler de çok şık.Anlatılmak istenileni insanın yüreğine dürtüyor anlamıştır eminim.selamlar saygılar efendim..
layık değilim sana ey yar, ırak etme adını defterimden şikayet etmedim bu ızdırabı aşk-a, yalnız sana meftunum rüzgar gibi es kokun sinsin,yağmur ol yağ gönlüm yeşersin kavuşmak yoksa kaderde olsun, seni rızay-ı hak için sevdim
oof oofff arif hocam..naaptınız böyle.yüreğinize bin bereket. harikaydı
layık değilim sana ey yar, ırak etme adını defterimden şikayet etmedim bu ızdırabı aşk-a, yalnız sana meftunum rüzgar gibi es kokun sinsin,yağmur ol yağ gönlüm yeşersin kavuşmak yoksa kaderde olsun, seni rızay-ı hak için sevdim……….
kavuşmak yoksa kaderde olsun, seni rızay-ı hak için sevdim……
BEN SEVDİMM.,SEN SEVMESEN DE OLURR.........YÜREĞİNİZE SAĞLIK..SEVGİLERLEE