Sen ey seven, Yüreğimin en büyük keşfi… Korkar yüreğim gecelerde, Sen hep sabah ol başucumda. Yüreğime dokunan bitmeyen bir şarkı ol, Bana dair her şey ol, Sana dair her şey olayım…. Yürek sesimin şiiri ol, Seninle dolsun okyanusların serinliği Yangın gönlüme… Sen ey sevgili, Kırmızıdan daha kırmızı, Beyazdan daha beyazsın… Öyle sevgi dolu ve öyle akpak… Ve sen Gün doğarken seherde Duasın dudağımda… Duy sesimi Duy Ve Papatya falı olup Hep seven ol.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Duy Sesimi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Duy Sesimi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen ey sevgili, Yüreğimin en büyük keşfi… Korkar yüreğim gecelerde, Sen hep sabah ol başucumda. Yüreğime dokunan bitmeyen bir şarkı ol, Bana dair her şey ol,
Sen ey sevgili, Yüreğimin en büyük keşfi… Korkar yüreğim gecelerde, Sen hep sabah ol başucumda. Yüreğime dokunan bitmeyen bir şarkı ol, Bana dair her şey ol, Sana dair her şey olayım…. Yürek sesimin şiiri ol, Seninle dolsun okyanusların serinliği Yangın gönlüme… Sen ey sevgili, Kırmızıdan daha kırmızı, Beyazdan daha beyazsın… Öyle sevgi dolu ve öyle akpak… Ve sen Gün doğarken seherde Duasın dudağımda… Duy sesimi Duy Ve Papatya falı olup Hep seven ol.
Sayın Hocam merhabalar nasılsınız bu ne muhteşem şiir yüreğimin bam teli sızladı çokça beğendim içim cız etti.yüreğine kalemine sağlık.en kalbi saygılarımı sevgilerimi iletiyorum.değerli hemşehrime saygılarımla.
seviyor sevmiyor Olan hep papatyalara oluyor. ah be sevda niye bu işkence güzelim çiçeklere çıksana ortaya şöyle yiğitçe ne işin var kahve fincanlarının kapkara derinliğinde hani haykırmasan fısıldasan yetecek seherde yüreğime...
Gün doğarken seherde
Duasın dudağımda…
Duy sesimi
Duy
Ve
Papatya falı olup
Hep seven ol.
karşılıklı olmasını istyen ve her sabah gözlerini sevgileye adamış yüreğinizi kutlarım...