bir gün duyacak bir ses , ağırlayacak kalbi aşk, en karanlıktayken tırnaklarından söker gibi, acıtmayacak canını. koparacak tüm çiğ yutulan besmelesiz sözcükleri ağrıyacaksa bir yanın, seçmelisin! biri bulut , diğeri yağmur dokunmazlarsa aşk’A, ıslanmayacaklar! biri buhranı yükleyecek omuzlarına, diğeri akıtacak hüznü ayak uçlarına. bir çift söz ile yalnızlık ölecek, aşk dönecek!
bir gün kapanacak ayaklarına, yüzüne yağmur değecek tenine serumları bağlayacak ayrılık bir umut, yaşlandıracak yatak döşek..
bir çift söz ile ıslanacak yürek tenine yağmur, gönlüne aşk dönecek yalnızlık ölecek!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..Bir çift Söz.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..Bir çift Söz.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
koparacak tüm çiğ yutulan besmelesiz sözcükleri... Her kelimesinde bir anlam yüklüdür o an aslında ;mazinin vermiş olduğu kinin en natural ve samimiyet yüklüdür yutkunmadan çıkan sözler aslında, doğrudur veya yanlıştır ama dökmelidir bu yürek her fırtınadan sonra iltahabını aksi taktirde iyi edemez kendini başlayamaz bembeyaz bir sayfa ile yeni umutlara...
bir gün kapanacak ayaklarına, yüzüne yağmur değecek tenine serumları bağlayacak ayrılık bir umut, yaşlandıracak yatak döşek..
Tutmaz olacak el,görmez olacak göz yaşanacaksa elbet yaşanacak elde ise hatıralardan başka bir şey kalmayacak...
Tasvirler her defasında bir buz dağı gibi karşıma çıkıyor,dizelerin zevkini içinde sakladığı gizli öğeler veriyor aslında... Sürükleyici ve hissiyatı alt üst edici dizelerle karşı karşıya kaldım... Memnunum hayatımdan... Saygı ve sevgi ile...
bir gün kapanacak ayaklarına, yüzüne yağmur değecek tenine serumları bağlayacak ayrılık bir umut, yaşlandıracak yatak döşek..
bir çift söz ile ıslanacak yürek tenine yağmur, gönlüne aşk dönecek yalnızlık ölecek! ............... aşk eski masallar devrinde kalmış artık yok öyle sevgili öyle seven dönermi dönmez mi bilinmez ama yalnızlık ölürse aşk ölür çünkü sevda yalnızlıklarda büyür...