(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EŞİKTEN RUBAİLER - 8 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EŞİKTEN RUBAİLER - 8 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eşikteki adama merhaba, şiiriniz az ve öz yazılmıştır. üç dize de olsa bir romanın içeriği gibi geniş ve manidardır. Ben sizi eşikte filan görmüyorum, ben sizi,daha yükseklerde görüyorum. Böylesine şiirlere şapka çıkrılır, içtenlikle kutluyorum.Kelimeler yerliyerinde ustaca kullanılmıştır.Teşekkür ediyor,selam ve sevgilerimi tazeliyorum.
abdülkadir Güler tarafından 12/3/2009 11:13:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
ANLAMLI BİR RUBAİYDİ GÖNÜL DOSTU AMA RUBAİNİN KONUSU FELSEFE VE HİKMETLİ SÖZLER,DERS VERME V.S DİR.TAKTİR EDERSİNİZ Kİ HİCİV USTASI DİVAN ŞAİRLERİ HİCİVLERİNİ KITA ŞEKLİNDE YAZMIŞLARDIR...YAHYA KEMALİN RUBAİLERİNE BAKSANIZ İYİ OLACAK DİYE DÜŞÜNÜYORUM.BİDE HANGİ VEZİNDE YAZDIĞINIZI BELİRTİRSENİZ İYİ OLUR ÇÜNKİ EKSERİYETLE ÇOĞU ŞAİRİMİZ YA ARUZDAN HABERSİZ YA DA BİLMİYORLAR TEK BAŞLARINA GÖREMEZLER...SAĞLICALA KALIN SELAM VE DUA İLE....
RUBAİNİN TANIMI ELBETTE DÖRTLÜK AMA RÜBAİ HECE ÖLÇÜSÜYLE YAZILMAZ EFENDİM.DÖRTLÜK DEYİN GİTSİN BEN SİZİN İÇİN SÖYLÜYORUM YOKSA NE KAZANCIM VAR BİRİ ÇIKAR DER KARDEŞİM BUNUN ARUZLA İLGİSİ YOK NEDEN RUBAİ DİYORSUN DİYE.TEKRAR SÖYLÜYORUM TANIŞDIĞIMIZA MEMNUN OLDUM...
teşekkür ederim. beni aydınlattınız. tavsiyelerinizi dikkate alacağım efendim. ancak rubainin kelime aanlamı dörtlüktür. dörtlük de edebiyatımızda kıta olarak tanımlanır. bunu arz etmek istedim. aşağıda öreniğin arz ettiğim rubailer kadim dost ve ağabeyim Abdurrahim Karakoç ustaya aittir. saygımla efendim.
NOKTA öyle bir devir ki, sakar mı sakar; dışı da içi de hep bizi yakar... sözde ilim satan ocaklarından, dine "virüs" diyen eşekler çıkar.
MİNİ ETEKLİ KIZLARA etek topukta olur, seninki ta baldırda; belli, arı, namusu unutmuşsun bıldır'da baban tıraş olurken baksın ayna yerine hele sen şu mereti biraz daha kaldır da. abdurrahim karakoç
abdülkadir Güler tarafından 12/3/2009 11:13:29 PM zamanında düzenlenmiştir.