(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........KURŞUN YARADA KALDI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........KURŞUN YARADA KALDI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"kurşun yarada kaldı" aklım da şiirde...çok güzeldi yine, yürekten kutlarım değerli arkadaşım,sevgi ve saygımla,selamlar..çocuklarınıza ve torununuza selamlar...
oktayzerrin tarafından 10/28/2009 1:01:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
kurşun geceye düşmeyen delgi günah büründüğümüz bir örtü aşkların şehvetle eş tutulduğu bir asırda o kurşun her ,insanın yüreğine biraz kir her yerde..
insan oğlu sevgiyi tüketmede son kozlarını oynuyor ötesinde içimizde derin bir yalnızlık tükeniyoruz şair imdattt diye feyrat etsekte yetmeeyecek bir gün çünkü yardıma gelecek hiç kimse olmayacak
o kurşun hepimize sevgimize biraz sevgiler saygılar efendim..
can abamm kutluyorum seniii,senin bu konulardaki hassasiyetini biliyorum yürek kadınsın deriim bak tam tanımıı bu işteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....yüreğinden öptüümmm ...
Şiir yazma tarzınız beni mutlu ediyor harika hemde mükemmel şiir yüreğine sağlık bir kadının ezikliği bu kadar anlatılabilinir selamlar sevgili perwin selamlar yürek dolusu sevgiler.kardeşim.
Kadının hayat karelerinden bir başka manzara Yüreğinden ve kaleminden şiir olmuş Mükemmel imgelerle net mesajlar Kutlarım yüreğini Selam ve sevgilerimle.
Hay allah, kah imgeler pazara çıkıyor,kah aşklar,renkler,mahremiyetler... Her seferinde olan yine kadına oluyor değil mi? Bir hata var ama nerde... çok gizli not: çoğu bizde:))
Sadist bir ruh, Kadına köle gören zihniyet, Ve.. ağlatan sızlatan ve bundan zevk alan belli bir kitle. Bunların fikri değişmedikçe, Kadın-Erkek insanca değerlendirilmedikçe, Hala orta çağ düşüncelerinden kurtuulmadıkça Tuttu ...Soydu ......Paraladı .........Yaraladı Bir kenara koydu .....Kenara konmaya devam edecektir . Duyarlı yüreğinize kutlarım Değerli Şaire Dost .
Kadın Karanlığın içine Yaşlı gözlerinden Kin ve öfke saldı Acımasız bir âlemin ortasına daldı
……………Kurşun yarada öylece kalakaldı…………. değerli şiir dostu çok güzel akıcı hayranlıkla okudum benim için özel dizeler oldu teşekür ederim kalemin varolsun saygılarımla zaralıcan
O kurşunu çıkaracağını sanan kişiler de öyleee bir hançer sokuyor ki kurşun daha bir içeri gidiyor... Güzeldi harikaydı hatta... Yüreğine sağlık teyzemm... Seni Seviyorum....
sevgili perwinim... müthiş acıtan dizelerdi... kadın her zaman incitilen, kırılıp dökülen, kullanılan... sonra da paçavra gibi bir kenara atılan...örselenen... hayat acımasız, hele de kimsesiz yalnız kadınlar için çıkmaz sokak... çukur ki içinden çıkılmaz... çıkmaya çalıştıkça batağa saplanılan... anlamlıydı çok...kutladım can... sevgimlesin...
Yormadan, hedeflere kilitlenerek teker teker yerini bulan kelimeler...
Nasıl denir?
Ustaca..
Tebrikler yüreğinize...
Saygı ve selamlarımla...