(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şerre Şükür şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şerre Şükür şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hayır ve şerrin allahtan geldiğine iman eden her nefis şerrede şükretmeli bilmeliki rabbinden gelir ve neyin hayır ve neyin şerr olduğunu insan önceden bilemez imanın esaslarından biri çok güzel beytlerdi.................................saygımla tebrikler
Şükrü bilip şükür getirene... Her ne olursa olsun hayır ve şerrin O'ndan geldiğini bilerek rıza gösterebilene... Şükrü şiire döken pak yürekli kardeşime dize dize ilhamı verene, şükür.
Mükemmeldi... Günün şiiri de olabiliecek kadar. Gönlümdeki yeri payidar Selam ve dualarımla....
meleğim benim, bu beyitlerin her biri başlı başına birer hikmet olmuş şerre şükretmek...... ah işte orda konur son nokta.. biz o noktaya ulaşana dek, yanmalıyız kaç fırında?
tebrikler kalemine, ehl-i kâmilsin her halinle.... sevgiler canım nazenin kalbine........
Her babayigidin harci degildir daima her haline sukretmek hele ki serre sukretmek masallah gonul sayfaniza dualarimi biraktim.Allah razi olsun yureginizden.Bocegi hak etmis tebrikler.
Hata insanlar için, yapılırsa bir kere Zerre tekrar ederse, dönüşür artık şerre…
Unutsan da nimeti sana verilen her dem Deminde yanlışını fark etmek büyük erdem…
Tevbe kapılarını açık bırakmış Mevlâ Afla temizlen son kez, hayatın olur evla…
Ey nefsim! sözüm sana, etmelisin tefekkür Fikir ehlinden ol da, şerre bile et şükür…
şerre bile şükret. çok doğru ...kimbilir şer dediğimiz şeyler bile hayra işarettir..ah..biz insanoğlu nasıl nankörüz .. nasıl da elimize fırsat geçince böbürlenir şımarırız..acizliğimizi unuturuz..yaradanın nimetlerine şükretmeyi unutur..gaflet içinde yaşarız..işte imtihan dünyasında işimiz zor..dilerim gönül gözü açık kullarından olmayı nasip etsin hepimize rabbim..çok güzeldi..tebrikler sevgiler saygılar..
İmtihan cihetiyle sebebler kalmış nihân…
MÜKEMMELDİ HELE DE MANA HUZUR DUYARAK İÇ ÇEKEREK OKUDUM VAROLUN NUROLUN SAYGI VE SAĞLICAKLA KALIN...