(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAYIP NOTALAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAYIP NOTALAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
DO dan sonra RE nin gelebileceğini ağlılamaıyoruz hiç birimiz. Çünkü sesler hep kalından inceye doğru giderken haykırın aslında iç sesimizdir.
Onun anlaşılması için notalara gerek duyarız bazen ama ne yazık ki bazen o tellerde anlatamıyor iç sesimizi sevgili şairim. Yalnızca bir ses deyip yüzüysel dinleyip geçiveriyorlar yanımızdan bizim.
Çok kısa ama bir o kadar da uzun bir şiirdi. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize
Çok zeki ve kurnazlar var dünyaları ederken masuma dar herkes anladığı kadar olu AHLAKLı, Her makamdan çalanlar var ister anlasınlar istar anlamasınlar...
işine geldiği kadar anlayanlara anlatamazsın ne sen ne de ban...
Fasıl ***** Gönül Aksak ritmindeyse ömrün Yürük semai umutlarla Coşar duygular. Yürekte maya Tende can Ve damarlardan Akan Kan Bir fasıl ki yaşanan Es geçmedikten sonra Ne Gam...
"Akan kanlı gözyaşım silmiyor kimse, Tutup da bir teselli vermiyor kimse"
yine sizin haykirislarinizla cevap vermek istedim.. duygular ust uste goge yukselmis; arasina huzun harc olmus.. balyozu sallayacak biri yok sanmaktasiniz.. teselli arayan bir yurek olsa ortada; suskunluga nota, huzne balyoz olur.. amma ve lakiiiiiiinnn.......................... haydi sair ben de susuyorum..
yürek sesi notaları henüz keşfedilmedi... o yüzden kimse duyamıyor ya da anlayamıyor bu sesi... en iyisi susmak mı diyorsunuz?? çığlık atsan da nafile mi anlayan olmayınca... belki de haklısınız... güzeldi, anlamlıydı..kutladım... sevgiyle...
Kimseler anlamaz ne çaldığını...
Sus yürek sus !
"SESSİZLİĞİM YAĞMA SUS"
BAŞLIKLI BİR ŞİİRİM VARDI....
SANIRIM EN ÇOK SUSUSNCA KONUŞUYOR İÇİMİZDEKİ KAYIP KENTİN SAKİNİ...
SEVGİLER...