I dıştan bakıldığında heybetli,sisten dumandan arınmış buralı olmadığı aşikardı. O da gelip gidecekler arasındaydı, ve o haliyle öteli de olmamalıydı. yaklaştı,donmuş gözlerimden içeri baktı bir o an heybetten fersah fersah uzaktı. bir adam. tanımam. .Yüzünüzden günahlarınızı okuyamıyorum. dedi. halbuki bu işte çok iyiyimdir, ama… … şaşkındı. şaşkındım. çok az sonra ardını döndü ve gitti. . . . II eğilemedi ,eğmedi ki görsün kitaba eğdiği gibi başını eğilmedi. hükümsüz ,uçuşan aklım anladı ki , iç duyusu sönmüş gözlerim o gün pek bir cömertti. taş olan kalbim sadıktır, hemen kendini ele verdi ve bir anda günahlarım paçalarımdan dökülüverdi.
aklım bir yere konmaz mısınız?
III Be adam nerdesin ? Sana tüm gördüklerimin sualini sormak isterim! ferdiyetçilikten mahrum silik bir hayatın izlerini gör akıp ta dışa sızdırmamanın intizarını seyret Binbir renk tayflarıyla ruhuna nasıl yabancılaşılır izle yüreğin ferahlasın gel ,cem kahramanımı sen de tanı isterim su gibi saf olup hakkıyken aziz olamamanın tadına bak sende iç hadi, kan. IV adam haklıydı fânîde bekâyı görmek de vardı ama bu kez yanıldı belki yüzü ehli dumandan ıraktı fakat fânî günârkardı geldi uçuşan aklım o ışığa kondu ve yine anladı şaşırmıştı işte sihirbaz aklı…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sihirbaz aklı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sihirbaz aklı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tebrikler.