Yoruluyorum gülüm Bir elif miktarı ne olur insaf et. Soluksuz bir te ile başlasa Aşkımın ince rüzgârı, Kaf ile dağ çizsem sin in tepesine He nin gözünden düşüp mim i öpeceğim.
Ben neyim bilmiyorum, Belki bir âşık Belki bir meczûp, Sarhoşum işte ayın dır diyerek Yüzüne düşeceğim.
Kaşlarında ra yay olmuş, Kirpiklerinde ok ölümcül, Ah güzelim işte avınım diyerek Dizinde öleceğim. Merhametin vav gibi ise Yanında peltek se olup rahmet dileyeceğim. Cim e bak kalbinde noktadan aşk atıyor. Sen hala fe olmaktan mutluluk duyarsın Bense dal olup üstümde mesut kuşlar bekleteceğim.
Bir ateş dolusu alev dudakların Gül mü desem ne Belki bir muammada gizli sır. Yakıyor dumanı gözlerinin, Kâküllerin lam oldu Bense ucunda asılan mahkûm.
Hicretini yaşıyorum aşkının, Vuslat gelecekmiş Korkarım gelmesin ne olur nazlım. Bitmesin hiç harfine kurban olduğum A yın ş ın ve k af, Sözcüklerim gözyaşı oldu Seni anlatınca saf saf. Mecali kalmadı bütün harflerimin Saçlarının kokusunu sabah rüzgârına bırak. Taşımaz bu kalbi bu akşam kaldırımlar Sadece ayak sesleri duyuyorum tak tak. Fenerler beni süzerken gece boyu mırıldanırım Dudaklarımda bir türkü ki sevda boyu. Yokuşlar çıkıyorum kararsızlıklarla çevrili, En tepede gördüm bir selvi boylu.
Müthiş bir alfabe gibi, Okuyorum onda nazın bin bir çeşidini. Gözüm düşse gözlerine, Kirpikleri gardiyan, zulmeder gözlerime. Okudukça beni bu güzel, Yakaladı güllerin en kuytusunu içimde Burcuna diktim masumiyetimi, Kale benim olmadı verdim de safiyetimi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Verdim de sâfiyetimi... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Verdim de sâfiyetimi... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mecali kalmadı bütün harflerimin Saçlarının kokusunu sabah rüzgârına bırak. Taşımaz bu kalbi bu akşam kaldırımlar Sadece ayak sesleri duyuyorum tak tak. Fenerler beni süzerken gece boyu mırıldanırım Dudaklarımda bir türkü ki sevda boyu. Yokuşlar çıkıyorum kararsızlıklarla çevrili, En tepede gördüm bir selvi boylu. Kalbinizin yansıması bu dizelerle alıp götürdünüz bizi... Allah razı olsun... Sevgilerimle...
Saçlarının kokusunu sabah rüzgârına bırak.
Taşımaz bu kalbi bu akşam kaldırımlar
Sadece ayak sesleri duyuyorum tak tak.
Fenerler beni süzerken gece boyu mırıldanırım
Dudaklarımda bir türkü ki sevda boyu.
Yokuşlar çıkıyorum kararsızlıklarla çevrili,
En tepede gördüm bir selvi boylu.
Kalbinizin yansıması bu dizelerle alıp götürdünüz bizi... Allah razı olsun... Sevgilerimle...