(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayatım Roman... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayatım Roman... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duruşu ve yazdıklarıyla her zaman sayınlığını koruyan ve her daim yürek köşemizde yeri olan çok kıymetli istanbul hanımefendisi Canan hanım , takdir ve alkışlarımı sayfanıza bırakıyorum , var olunuz nur olunuz eksik olmayınız samimi gülüşlü hanım efendi
Canan kardeşim her yürekte ayrı dert acı .Hepimizin hayatı ayrı roman.şiir güzel olmuş tebrikler kardeşim tabi ki şirini tebrik ediyorum, sevgisizliği değil .Şiirinizi beğeni ile okuyorum .Emeği geçenlerede saygılarımı sunuyorum . SEVGİLER SAYGILAR...
roman gibi şiir, şiir gibi şiir..çok güzel ve anlamlıydı, yürekten kutlarım, Sevinç hanım ses olmuşsa tamam o zaman, kalitenin adıdır Sevinç hanım, tebrikler, saygımla...
not: maalesef bestemizin notasını size yolladım fakat bir türlü ses kasedini yollayamadım zira teybe çektiğim kaset bu defa bozuldu..teybi de yeni almıştım tamirden....oysa ne güzel çıplak sesle okumuştum besteyi..özür dilerim sizden,bu sorunu çöze çözmez hemen gönderdeceğim bestemizin kasedini..aslında udla çalım fakat sesi net kaydetmedi..hoşçakalın efendim, saygımla, selamlar...
oktayzerrin tarafından 10/25/2009 12:25:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hani bir sarki vardir ya . Dert bende ,derman sende .Ask bende , ferman sende . Oldururen ,gulduren her gun aglatan ask sende .derken mevsimler gelir gecer ,bir bakariz koca bir omur gelip gecmis ,anilar kalir gonlumuzde bir film gibi dusunursek bir roman kadar uzun. Canan Hanim, bu degerli mukemmel cokca anlam dolu siirinizi gonulden kutlarim!!!!!!!!!!!!!! Kalben kucak dolusu sevgilerimi iletiyorum bu guzel ince zarif ruhunuza. Yorum harika ,sagolsun Sevinc Hanimin guzel sesi .her iki yuregide kutlarim.
Şiirle yazanın yakınlığı bu şiirle daha da belirgin hale gelmiş, İşte tariflenemeyen duyguyu bu hal veriyor bir de Sevinç Hanım' ın yorumu eklenince göz ve kulağımın keyfine diyecek yok. Yüreğiniz susmasın. Saygılarımla.
SİZİBN KANATAN ACITAN O HARİKA İFADELERİNİZ HECE ŞİİRİNE O KADAR YAKIŞMIŞ Kİ SEVİNÇ HANIMIN YORUMUYLA TAM BİR HARİKA OLMUŞ MEST OLDUM BUNU YORUM İÇİN DEĞİL SAMİMİ HİSLERİMLE HİSSETTİĞİM İÇİN SÖYLÜYORUM TEBRİKLER TEŞEKKÜRLER
Hepimizin yazsam roman olur dediği bir hayatı var, zaten hayat hikaye değil mi? Çok güzeldi şiiriniz keyifle ses oldum, yüreğinize emeğinize sağlık var olun. Sevgimle.
ŞİİR,seçilen fon müzik,Sevinç Hanımın yorumu ayrı ayrı çok güzel olmuşlar...5 Saygı değer Şairimizi ve şiirini,emeği geçenleri Kutlarım,selamlarım..... Tam puan
Sevgili Canan hanım burada bir sitenin girişinde güzel bir yazı vardı ve çok fazla dikaktimi çekmişti o yazı. " Hiç yaşamadım deme, yaşamak bile bir hikaye" diye başlıyor ve devam ediyordu. O gün o yazıyı okuduğumda düşünmüştüm ne kadar çok şey yaşayıp da bunları dile getiremediğimiz için neler kaybettiğimizi ve o gün başlamıştım hayatımıda olup bitenleri yaıya dökmeyi.
Hayat acısı ve tatlısı ile gerçek anlamda yaşanmış ise onlar dökülmeli gerek satır satır, gerekse dize dize ve dersler alınmalı yaşanmışlıklardan, yol göstermeli bizden sonrasındakilere.
Ve siz başlamışsınız anlatmaya bu şiirniz ile.
Çok güzel düşündüren ve sorgulana dizelerdi. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize
ben bu yürekten yazılan şiirlere hep saygı duymuşum baharı yaşamadan güzü görenlerin adına bu şiir için teşekkürler derim bu şiirde kendilerinden birşeyler bulanlar yürek sesleri olduğun içiim eminim çok mutlulardır ablam ellerinden öperim sevgiler
Yaşananlar,yaşananların bıraktığı izler,anılar,duygular ve hüzünler.Hepsi bir roman olur yaşadıkça değerli şairem.Ne kitaplar yazılır bir çoğumuzun yaşadıkları üzerine.Yine muhteşem bir eserdi.Tebrik ederim gönül dolusu.Var olun.Selam ve saygılarımla.
Güzel bir şiirdi. Tebrik ederim. Henüz Sevinç Hanım'ın yorumu eklenmemiş. Mutlaka çok güzel yorumlamıştır. Tebrik ederim her iki yüreği de. Saygı ve selamlarımla.
Bende şimdi sayfanızı ziyaret ediyordum isabetli oldu yeni şiir eklemeniz...Yardımlarını esirgemeyen dostlara bende teşekkür ediyorum...
Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum bu şiirinize Erzurum'dan saygılar bırakıyorum sayfanıza.
Tebrik ediyor başarınızın daim olması dileklerimle birlikte sayfanıza geldim. Kaleminiz her daim kudretli, İlhamınız eksilmesin diyorum. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun
Bu içten dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla