(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KADER DÖĞÜŞÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KADER DÖĞÜŞÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dilerim ki yaşam mücadelesinde hep güçlü olan,hep galip gelen olursunuz,kadere yenik düşmeden.Umut verici harika dizelerdi.Her zamanki gibi.Tebrik ederim değerli şairem.Selam ve sevgilerimle.
Canan Hanim cok mukemmel bir soylesi okudum ve nefis bir muzik esliginde Haydi o zaman hayirli sabahlar ,sarinalim mavilere gokyuzunun rengini gunesinide katalim biraz sicaklik ,sevgi ve nese getirsin gonullerimize .cokca anlam yuklu bu guzel siirinizi ve sizi ictenlikle kutluyorum.hayaler ulkesine hep bilikte yol alalim. En derin sevgilerimle
Ayrı yüreklerde takıntı asılı kaldın takıldın Heves arzu nefes ses prenses gönülde şirin aslıydın Cariye eş esrar keş aldanan aldatılan arzı ley laydın Anlaşılmayan SEN hep amacından saptırılan oldun kadın
CANANCIM ÇOK AMA ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM SAYFANIZDA TANRIDAN GÜZEL GÜNLERİN GELMESİNİ DİLERİM İNANIN BESTELENECEK KADAR HOŞ TEBRİKLER. SEVGİLER.
Belki arkada kalmış ve ulalşılmamış hayallerimiz oldu ama bundan sonrakiler de var. Hayal ettiğiniz her şey avucunuzda olsun dilerim, tebriklerim kalbi. Sevgimle.
ÇOK GÜZEL MISRALAR SAHİ KADER SEN KİMSİN KİMİN NEYİSİN,KEŞKE KADERİMİZİ YÖNLENDİREBİLSEK ACILAR OLMASA HEP MUTLU YAYABİLSEK ÜÇ GÜNLÜK DÜNYADA .SEVGİMLESİN BİTANEM SEN HEP MUTLU OL .
sizin için ne kadar önemli olduğunu ve abiniz için yazıldığını biliyorum değerli Canan hanım..Allah sabırlar versin,mekânı cennet olsun değerli ağabeyinizin..saygımla...
Oktay bey bu gece beni çok mutlu ettiniz, çok ama çok teşekkür ediyorum. O şiir benim için çok önemli, rahmetli ağbeyime ..inanın çok duygulandım... Sevgiler saygılar güzel yüreğinize..
rica ederim efendi,siz de sağolun..kısmetse ve becerebilirsem şiirinizden yaptığım besteyi udumla facebook'a eklemeyi düşünüyorm fakat biraz şarkıya çalışmam gerekiyor..saygımla,selamlar...
Canan abla bu gece yüreğimin bam teline vurdun bu şiir hele bu melodiyle..
Bu güzel şiir ne kadar ben...Canım ablacığım yüreğine sağlık müthiş güzeldi. Yüreğim her daim seninle melek yürekli melek gülüşlü ablacığım seni çok seviyorum... Öpüyorum yüreğinden kutlarken...