yanarsıN kara bir büyü gibi gözlerinde kalırsın uzat ellerini yüreğine ateşler topu volkan akar dilinden ahengine şaşarsın deli seferler düzenler ayakları çıkmaz sokakta kalırsın köşe başı lambası olur özlemin bir yansa dersin bir yansa solukta olsa kalırsın olduğun yerle olmayı istediğin mekana uzatırsın saçlarını belki gamzene konar yıldızları karanlığının ışıldarsın ateş böcekleri gibi yakalarsın damlanı yakarsın fenerini kaderin akarsın fıratın sularına oradan ummanı umarsın resmolursun madalyonun bir yüzünde tatlı bir tebessüm süretinde anlarsın anlamsız görünsede yüklüdür sırtındaki kamburu atsan atılmaz satsan alıcısı olmaz paha biçilmez değerdedir deve yükü çöl altını elifi gitmiş ağlarsın....
Emeklerinden dolayı by_gizemli’ye çokça teşekkürler...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kıyı Feneri Yüreğin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kıyı Feneri Yüreğin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Son bir umutla sana sarılıyorum sevgili. Dünya nereye giderse gitsin, bir tek sen kaldın bu kentte, birtek sen kaldın içimdeki iyilik yüzünden utandırmayan beni… Ben bu dünyadan kaçtım ve gidecek başka yerim yok… Burası içimi kanatarak hızlanan bir k...ent… Bir yanım ölü, bir yanım sen… Sevgiliysen tanı beni, bil öyleyse…
Dediğin gibi sevgili, daha fazla yabancı ölmek istemiyorum sana….
Cezmi Ersöz
kutlarım güzel dizelerinizi kaleminizde ki ışık hiç bitmesin sevgiler................
Bahar geçti,yaz geçti
Geldi son bahar.
Gülmeğe ihtiyacım var.:)
Kutlarım efemdim.