Gülüp oynuyor eller, gönül hüüzünlü Aylardan Eylül ayı, bağlar üzümiü Yaz sona eriyor, şimdi mevsim hüzünlü Solmuş sarmaşık gülü, boynu bükülü
Bugün bayram diyorlar, nerde sevgili? Kanıyor yüreğim, bilen yok halimi
Bayram gelip geçiyor yokki sevgili Ne selam, ne sabah var hain sevgili Sözlerime darılan zalim sevgili Bu bayram hatrına, sorar mı halimi?
Bugün bayram diyorlar, hani sevgili Yanmıyor ciğerim, bilen yok halimi...
Tahammülüm kalmadı içim yanıyor Yüreğimdeki yaram, durmaz kanıyor... Karişıdan bakılp sanma, bayram yapıyor Herkesin yarası bir başka kanıyor
Bugün bayram diyorlar, nerde sevgili? Kanmıyor yüreğim, bilen yok halimi...
Gün olur sen de, benim gibi seversin Kalbin yanarken be nim gibi inlersin "NERDESİN EY SEVGİLİ...?"diye, ağlarsın Uçan kuşlardan bile haber sorarsın...
BUGÜN BAYRAM DİYORLAR, HANİ SEVGİLİ? YANIYOR CİĞERİM, BİLEN YOK HALİMİ...
22.09.2009 Suat TUTAK Son yazdığım şiir(Şarkı sözü) lerimden)
SEVGİLİ CAN DOSTLARIM; 15 gündür sağlık sorunlarımla uğraşıyordum.Sizlerden biraz uazak kaldım.Beni affedin.12 EKİM 2009 tarih Pazartesi gün İzmir ATAKALP hastahanesinde anjiyo ve tedavim yapılacak. Yine bir süre sizlerden uzak kalacağım.Darılmayın olour mu? İnşallah en kısa zamanda iyileşir dönerim de yine birlikte oluruz.Eğer dönemezsem ne olur bana HAKKINIZI HELAL edin.Yaşadığınız sürece Dualarınızdan eksik etmeyim.Sağlıkla ve sevgilerimle kalım. Selamlar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİLEN YOK HALİMİ...(Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİLEN YOK HALİMİ...(Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÜZEL DİZELERİNİZİ BEĞENİYLE OKUDUM AMA HAKKINIZI HELAL EDİN CÜMLESİNİ OKUDUGUMDA İNANIN GÖZLERİM DOLDU SİZ GÜÇLÜ BİRİSİNİZ BUNU DA YENECEKSİNİZ BİLİYORUM DUALARIM SİZİNLE OLACAK SUAT ABİM SEVGİLER SELAMLAR.
AMA HAKKINIZI HELAL EDİN CÜMLESİNİ OKUDUGUMDA İNANIN GÖZLERİM DOLDU
SİZ GÜÇLÜ BİRİSİNİZ BUNU DA YENECEKSİNİZ BİLİYORUM DUALARIM SİZİNLE OLACAK
SUAT ABİM SEVGİLER SELAMLAR.