Şimdi ne hayalimdesin, ne rüyamda Hayallerim boş, rüyalarımsa bomboş Sanırım senin de istediğin buydu Güvenmediğin sevdandan uzaklaşmak Ağa takılan balıklarca çırpındın Belki de bu, KAÇIŞIN son umuduydu...
Ağır gelmişti sana sevgimin yükü Ondandı boynunu büküşün, telaşın Taşıyamıyordun artık çilesini Korkuyordun yüreğindeki sancıdan Belki de, bir pişmanlıktı çırpınışın, Belki de, istemiyordun çilesini...
Üzülmecanımın canı boşver, vazgeç Onları da bana getir, ben çekerim Hem aşkımız için ağlar, hem giderim Tükenmez kalemimi cebime koyar, Defterimi koltuğuma sıkıştırır Alır başımı, buralardan giderim.
Duyghularımı, belki sana bırakır Aşkımı da sırtıma vurup giderim Gül özünden, senin özünden sevdamı Kapından geçerken sana bırakırım Bağım kurumuş, bağbanım ölmüş olsun Kalan ömrümü, figan eder yaşarım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KALAN ÖMRÜMCE...(Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KALAN ÖMRÜMCE...(Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli dostum hüzünlü sevgi dizeleri yazmış inşallah kaleminizi defterinizi alıp gitmezsiniz.Gönlünüzü dolduran o güzel sevgi yelleri yine gelir gönlünüzü doldurur.Güzel şiirini kutladım.Yunus diyarından selamlar.
Duyghularımı, belki sana bırakır Aşkımı da sırtıma vurup giderim Gül özünden, senin özünden sevdamı Kapından geçerken sana bırakırım Bağım kurumuş, bağbanım ölmüş olsun Kalan ömrümü, figan eder yaşarım... YÜREĞİNE SAĞLIK.KUTLADIM SELAM VE SEVGİLERİMLE DOST ŞAİR.
Duyghularımı, belki sana bırakır Aşkımı da sırtıma vurup giderim Gül özünden, senin özünden sevdamı Kapından geçerken sana bırakırım Bağım kurumuş, bağbanım ölmüş olsun Kalan ömrümü, figan eder yaşarım...
Duygu yüklü enfes bir şiir, çok ama çok beğendim kutlarım. Sevgi ile kalın.