Çok affedersiniz… Kalbim kalmış galiba çantanızda Biraz hayatı fazla kaçırmışsınız…Sarhoşsunuz sanırım …
İsterseniz beraber dolaşalım … Yazarı ben olduğum bi masalda… Baş kahraman olarak, bi küçük rol yapalım…
Zamanın cebi delik sanki…. Akıp geçiyor ayaklarımın altından hayat Sizsiz olmuyor…biraz kör-topal kalıyor kalbim Sanırım damarlarımda dolaşıyor ,aşkınız
Geveze olduğuma bakmayın… Sessiz çığlıklarımla başlar tarifim Yarının boşluğunda….Uçurum rengi uçurtmamda Ferrari’mle gezinen bir adamım…
Düşüncelerim netsizdir… Üç doğrum bütün yanlışlarımı sildirir Gözlerimde ki anlam…günün ilk ışıkları gibi odanıza dolar Yaşamak ister misiniz bir koyu geceyi benle… Yoksa çekip gidecek misiniz sizde öyle….
Çok benden bahsettim…. Hadi biraz sizin evreninizde gezinelim Yanlış anlamayın….sizin gibi gülümseyebilmektir hedefim
Çok saklıydınız… Ama bakışlarınızdan bana kendinizi tanıttınız… Sanırım …kısık ateşte çok canınızı yakmışsınız Her gönül kapınızı açtığınızda…bir burukluk tatmışsınız
Kimseler anlamamış sizi… Korkmuşsunuz yalnız kalmaktan Bir geceye ağlayarak başlamaktan… Sevda rüzgarının, yönünü saptayamayanlardansınız….
Sakın mısınız her çöpten kalbinizi… Mutluluk peronlarında yolunuzu şaşırmışsınız … Tam her şey iyi giderken… hayata yeni bir sayfa açmak zorunda kalanlardansınız…
‘’Neden ben’’ diye sormayın bana …. Yalanım uzundur boyumdan… Sahtelik bulaşmasın en baştan ayakkabımıza…. Hem gece uzun...yaşanacak bir anı var bu masalın sonunda
Filozof değilimdir ama… Deneyimimde çoktur aşksavaşında….
Bakın birazdan gideceksiniz mesela… Bir yabancı gibi geçeceksiniz yanımdan…
Yinede yanılmışımdır umarım… Umarım ummakla kalmaz aklım Zaten her aşka ben, bir sıfır geriden başlarım ….
Neyse..bayan galiba aklınızı karıştırdım… İyi günler …bu arada bu şiir benim kartım Zamparadır bu arada benim adım… Ama siz ne söylerseniz …ben o adam olmaya hazırım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-ZAMPARANIN ŞİİRİ- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-ZAMPARANIN ŞİİRİ- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yinede yanılmışımdır umarım… Umarım ummakla kalmaz aklım Zaten her aşka ben, bir sıfır geriden başlarım ….
Neyse..bayan galiba aklınızı karıştırdım… İyi günler …bu arada bu şiir benim kartım Zamparadır bu arada benim adım… Ama siz ne söylerseniz …ben o adam olmaya hazırım...
:))))...NE KADAR GÜZEL BİR ANLATIM BU BÖYLE...HARİKA...TEBRİKLER
Neyse..bayan galiba aklınızı karıştırdım… İyi günler …bu arada bu şiir benim kartım Zamparadır bu arada benim adım… Ama siz ne söylerseniz …ben o adam olmaya hazırım...
Umarım ummakla kalmaz aklım
Zaten her aşka ben, bir sıfır geriden başlarım ….
Neyse..bayan galiba aklınızı karıştırdım…
İyi günler …bu arada bu şiir benim kartım
Zamparadır bu arada benim adım…
Ama siz ne söylerseniz …ben o adam olmaya hazırım...
:))))...NE KADAR GÜZEL BİR ANLATIM BU BÖYLE...HARİKA...TEBRİKLER