(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DERMAN/SIZIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DERMAN/SIZIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Pohpohlanmayı seven bir yapımız var maalesef. Hayatın her alanında hem de. Çok çabuk gaza geliriz. En iyi arabayı biz kullanırız. En düzgün işi biz yaparız. En güzel ev bizimi evimizdir. En kaliteli şeyleri biz kullanırız. En güzel yazıları biz yazarız. En... en...en... ne kadar "en" varsa "en iyisini" biz yaparız.
Rahmân-Rahîme yalvar zikreyle, aşkla eğil! Yaradanına kul ol, kurban ol gönül, eğil! Muhammed Mustafa’ ya koş, tabii ol eğil; Yağlama aciz kulu gönül, hiç pofpoflama...
Her çiçekte bal olmaz, olsa da derman olmaz... Gönül gözünde, katre katre yaş olmaz! Sevenin figanı, yâr gönlüne dokunmaz; Yağında kavrul gönül,sakın ha pofpoflama!
Güzel bir şiirdi. Tebrik ederim. Saygı ve selamlarımla.
Çok çabuk gaza geliriz. En iyi arabayı biz kullanırız. En düzgün işi biz yaparız.
En güzel ev bizimi evimizdir. En kaliteli şeyleri biz kullanırız. En güzel yazıları biz yazarız.
En... en...en... ne kadar "en" varsa "en iyisini" biz yaparız.
Tebrik ederim yazan yüreği. Saygıyla selamlar Mersin'den.