(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül aşk ile yanarsa, yanmanın vakti geldiğinde pusula gibi kendini belirgin olarak yakeza aleminde sinesini gösterir, yönünü buldurur elbet, hakikat sırrına varmak için EREN olmaya gerek yoktur; derd-i maişet içerisinde kıvranmaktan ziyade; Hakkın batılla mücadelesi zamanında hak yanında hakka hizmet eden beşer; yitik hevesatlarını temelli kuyuya atıp ezelden ebede gömerek hakiki MABUDUNU bulur....
merhaba sevgili adaşım. :) uzun bir şiir beklerken bir beyit bulduk. kısmet... :)
anlamı ziyadesiyle güzel. lakin bir kelimeye takıldım. ihtirak kelimesi bir deyim. yanmak, tutuşmak anlamında. bu kelimeyi eğer bu manada kullandın ise ki sanırım başka manası yok, eylemek gibi bir başka "ihtirak eylese" ya da "eyler" diye tamamlamak daha uygun olurdu zannımca. yine de daha iyisini bilen yazsın da öğrenelim. :)
Sevgili suz-i naz haklı. Oraya "eden" sözcüğü konabilirdi. "ihtirak eden" şeklinde...Bu seferde ölçü bozulacak.. Tabi alt mısraya da yine iki hecelik bir sözcük bulur bizim şairimiz. Değil mi Revnak' ım..? :)
ruhuna sağlık derim, tebrikler...