(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOLCULUK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOLCULUK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bindik bir kıyamete...Gidiyoruz alamete....mevlam sonumu hayr eylese....
Haceret bilinmez.....Tevhid sezilir.....Fevkalade rüşt hükmüyle sevda yolculuğunda huzuru yakalama adına BEN NE BİLİRİM diyebilme adına başların camlara yaslanması eş hüküm bulunan YOLCULUKTA, vicdan muhasebesi yapmanın ne kadar hoş bir haslet olduğu ortada....
Kalp bağırlara bam teli hükmünce dokunması dileğiyle....
TÜM GÜNLERİN BİR BİRİNE BENZİYORSA TÜM KANATSIZ KUŞLAAR BİLE GÖÇ ETTİLERSE BAŞKA ÜLKELERE HER KEZ AYNI, HERŞEY SESSİZ UÇURUMLAR AÇILIYORSA SOLUĞUMDA ASILI BİR SENSİZLİK UMUTLARIM EKSİK MAVİLİKLERİNDE SEN EKSİKSİN ŞEHİRLERİMDE SEN UZAKSIN SEN TUZAKSIN TÜM CAMLARA ADINI YAZARKEN GİTTİĞİM BİTTİĞİMSİNTÜM YOLCULUKLARINDA YASEMİN ÇİÇEKLERİNDE MERHABA BİLMEM SAYFANDA NE VAR GÜZEL YÜREKLİM AH İŞTE BİR MİNİCİK BİR ŞİİR DAHA YAZDIRDI YASEMİN E YİNE EN UZAKLARDA KUTLARIM GÜZEL DİZELERİNİ SEVGİMDESİN..............
Sayfamın nadide kokusu. Sen gelince sayfama şiirlerim daha bir anlam kazanıyor ve değerleniyor gözümde. Mis kokunu saklıyorum sayfamda ve yüreğimde. Sevgilerimle...
Haceret bilinmez.....Tevhid sezilir.....Fevkalade rüşt hükmüyle sevda yolculuğunda huzuru yakalama adına BEN NE BİLİRİM diyebilme adına başların camlara yaslanması eş hüküm bulunan YOLCULUKTA, vicdan muhasebesi yapmanın ne kadar hoş bir haslet olduğu ortada....
Kalp bağırlara bam teli hükmünce dokunması dileğiyle....
Ya da;
Herşeyimizle;
VAY HALİMİZE....
tebriklerimle....