ÖPMEYE DOYAMADIĞIMA . . .Şiirin hikayesini görmek için tıklayın Bu aslında bir şiir değil, bir haykırış, bir sesimi duyurabilme dileği... Can dostumun aramızdan zamansız ayrılan kızına, benim Dünyalar güzeli yeğenime armağanım... Sen bizleri duyuyorsun biliyorum, görüyorsun ve melekler sana ne güzel masallar anlatıyorlar değil mi . . . Fazla bekletmeyeceğiz... ( Askerlik vazifesi nedeni ile hiç görmek nasip olmadı )
Can kızım, canım kızım, güzel yavrum, herşeyim benim, Çok istedim sana yetişebilmeyi, son kez olsun görmeyi Olmadı, seni benden de fazla seven varmış, Rabbim aldı benden apansız Yetişemedim sana, göremedim o masmavi gözlerini can kızım Adını Yıldız koymuşlar, oysa ben ne çok isterdim sana Şevval demeyi Sen bende hep Şevvalsin ama, son nefese kadar Şevval’im, benim Şevvalim Sensiz geçen günlerimi, doğan ve batan güneşi ve her nefesimi lanetliyorum Yaşamak değil bendeki yavrum, sadece sabırla sana sarılacağım günü beklemek Sabahları evimizde olursam, kahvaltılarda masamdasın hemen yanımda Birlikteyiz yine can kızım, gittiğim her güzel yerde varsın, baktığım her yerde Rafadan yumurtanı ellerim ile soyuyorum, bu sefer ayarı nasıl olmuş şevvalim Ilık sütünü paylaşarak içiyoruz her zamanki gibi, iki bana bir sana can kızım Sonra senin çok sevdiğin, ama benim nefret ettiğim o çizgi film kuşağı başlıyor Alıyor seni benden o renkli kutu, unutuyorsun her şeyi, beni de mi? Akşam oluyor, ben sana dönmek için dua ediyorum, dakika geçmiyor sensiz Akşamları en sevdiğimiz şeyi yapıyoruz seninle Sen göğsümde uyuyorsun, bende pırlanta perimin o tatlı gülüşünü izliyorum Sen uyurken gülerdin, ben seni izlemeye hiç doymadım can kızım Çok özlemişsin beni, dün yanındayken fısıldadın bana, duydum can kızım Yanına gelemedim, utandım senden, sözümde duramadım yine canım kızım Sen gel ama gitme diyorsun bana……….. Ne kadar çok istiyorum yanına kıvrılmayı oysa Yine almayı seni göğsüme, sonsuza kadar ahhh Senin sıcaklığınla, senin kokunla, senin nefesinle uyumayalı Bilir misin ben ne kadar yaşlandım, anlar mısın be Şevvalim…? Rüyalarımdasın şimdi, her gece her gece gel diyorsun artık yanıma O sarı saçlarını, o masmavi gözlerini, o gülümseyişini Bekle birtanem, bekle can kızım, Bekle ağlayan ömrümün gülümseyen yüzü Çok az kaldı kavuşmamıza, hemde çoook az... İçime doğuyor.......... Not: Pamuk şekeri mi, yoksa kağıt helva mı istiyorsun gelirken CANIM KIZIM?
|