(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çeşme şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çeşme şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çeşme.. seni kim yaptı? musluğunu mu çaldılar? suyunu mu kuruttular? heyyyy çeşme sana sesleniyorum.. çeşme.. taşın eski başın eski hiç sormayayım zaten yaşın eski.....
bir gözyaşı misali damla damla süzülüp de derdimi deşme
Ben anısına yazmanıza rağmen aslında gözlerdeki yaşlardan oluşan çeşmeye dikkat çekmek istediğinizi düşündüm dizelerinizde sevgili Çalık öyle algıladım yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle...
bir gözyaşı misali damla damla süzülüp de derdimi deşme
Anlatamazsın derdini kimselere hep içine atarsın. Acıların dehşetli dalgalarında yolunu yitirmiş bir gemi gibi kalakalırsın tanımadığın denizlerin ortasında, şaşkın bitkin, bir o kadar da yorgun ve çaresiz...
bir acı çeşme ...kimbilir neler dinledi bu çeşmeler neler duydu...kimleri ağırladı kimler güldü kimler göz yaşı döktü ...kimler sevdalandı...kimler ayrıldı...bir acı çeşmenin başında...
son damlayla hepsi karıştı toprağa...
yüreğinize sağlış ...çok anlamlı ve güzeldi...sevgilerimle..
sevgiler