(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........EN GÜZEL ANA (kızıma) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........EN GÜZEL ANA (kızıma) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kızımdır ne kadar övünsem azdır Onunla her mevsim bahardır yazdır Güvenilir sağlam yiğit bir kızdır En güzel kadın o en güzel ana
Bir evlat pir olsada anaya muhtaç imiş,bir evlat devletİ kanun olsa ana gözünde yine bebek imiş.ama işte kabul etmek zor da olsa evlatlarımızda büyüyor gurur duyduğumuz seyrederken gözlerimizi ıslatan bir anne yada baba olarak karşımızda duruyorlar ve artık onlar bizim sır vereceğimiz dağlarımız oluyorlar.ne mutlu böyle övgüler alan evlada ve öven anneye daim olsun sevgi ve beraberliğiniz cnm bnm .yüreğine sağlık sevgili şairem.selam sevgimle...
gurur kaynağımız çocuklarımız değil mi dost şair onalr katlanmadık mı hayata elbette böyle olacaklardı hiç değilse her şeiyn ters gittiği bir dünyada tutunduğumuz yaşama gücümüz dediğimiz o canlarımız yüzümüzün akı olsun...
sen haklı bir gurur duy o güzel ana ile... sevgiler saygılar
Evlatlarımızla övünme fırsatı yaratan Rabbime şükür. Ve bütün anne ve babalara Allah hayırlı evlatlar nasip etsin, sizin de evladınızı size sizi de evladınıza bağışlasın. Yüreğinize sağlık.
teşekkürler canım benim................ güzel dileklerin için......... kadir gecen kutlu,duaların kabul olsun........... sevgilerimle güzel dost..........
Değerli şairemizden birbirinden güzel dizeler evlat sevgisiyle harmanlaşmış ana yüreği, ne mutlu böyle güzel yürekli analarımıza bu güzel şiirinizi beğenerek okudum.Değerli kaleminizi kutluyorum.Mübarek kadir gecenizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Kızımdır ne kadar övünsem azdır Onunla her mevsim bahardır yazdır Güvenilir sağlam yiğit bir kızdır En güzel kadın o en güzel ana oooy oy canım çok güzel bir duygu annelik bende yaşıyorum şükür allahima ve güzel ana evlat sevgi buldum şiirde bende sizinle övünüyorum canım arkadaşım allah mesut etsin sizi kadir geceniz mübarek olsun saygılarımla zaralıcan
Dilinden her bir söz şiirce düşer Şiire yüreği nehirce düşer Onun yazdıkları Sermin’ce düşer En güzel kadın o en güzel ana
Kızımdır ne kadar övünsem azdır Onunla her mevsim bahardır yazdır Güvenilir sağlam yiğit bir kızdır En güzel kadın o en güzel ana
Ben de sizin gibi bir anaya kurban olurum can.... Ve kaleminiz bu kadar güzellikleri yazabiliyorsa kızınız için, o zaman o anneyi kutlamamak elde değil, atalarımızın bir sözü var hani, anasına bak kızını, kenarına bak bezini al derler işte bu şiir böyle bir tabloya en güzel örnek bence, kutlarım can yüreğinize ve güzel kaleminize gönül dolusu tşkler ediyorum ve kızınıza da sevgilerimi gönderiyorum sevgiyle kalın... Kandiliniz kutlu olsun, mutluluklara vesile olması dileğiyle...
En güzel kadın en güzel ana. Kızındır kuşkusuz, gerçektir. O güzel ananın , o güzel kadının ve o güzel insanın anası KİM. Her iki anayı da kutluyorum, temiz yüreklerinden öpüyorum.
Nesilden nesile yüce alah tarafından verilmiş hem zor hem güzel bir payedir analık. Bu güzel gecenin hatırına olmayanlarıda oldursun güzel allahım. Kadir geceniz mübarek olsun sevgimle.
Saçının telinden tırnağa kadar Düşünmez anneyse ömrünü budar Harcar varlığını kendini adar En güzel kadın o en güzel ana -----------------------------------------------
...EN GÜZEL ANA (KIZIMA)......
GÜZEL DİYORSUNUZ,PEK GÜZEL AMA, SİZİN GİBİ BİR ANAYA NASİP OLMAK DA ŞANSTIR TABİ Kİ BİR EVLADA !!!... SEVGİ DERSENİZ, BU SÖZLERDEN BİN SEVGİ ÇIKAR ! ŞİİR DERSENİZ, BU SÖZLERDEN SAĞANAK AKAR ! ÜSTELİK YÜREĞİNİZDE DERYA KADAR GERİSİ DE VAR !!!... "ANA BAŞTA TAÇ İMİŞ HER DERDE MUHTAÇ İMİŞ..." BİRAZ DAHA KISSADAN HİSSE ? BİRAZ DAHA HİSSE ? HAKSIZLIK ETMEYİN SİZ SİZE; O DA BİR ANA,SİZLERİN HİMAYESİNDE BERRAK BİR DAMLA SİZİN DENİZİNİZDE SİZDE VARSINIZ BU ULVİ SEVDANIN İÇİNDE ! ELBETTE ???!!!!.... ARKADA DURMAYIN LÜTFEN * GELİN ŞÖYLE ÖNE ???... SİZ DE ???!!!...SİZ DE ????!!!..... NE MUTLU KIZINIZ GİBİ BİR EVLADA !!!... NE MUTLU SİZİN GİBİ BİR ANAYA !!!... HEP MUTLU ETSİN YÜCE YARADAN DA !!! VE NAZARDAN KORUSUN ALLAH !!!... KIRKBİN KERE MAŞALLAHHH !!!!..... --------------------------------------------------- SİZİN GİBİ BİR ANAYA VE KIZINIZ GİBİ BİR EVLADA İMRENMEMEK ELDE DEĞİL ASLA !!... -------------------------------------------- TEBRİKLER !!!.... DİLE GETİRİP YAZANA !!!!............
ana yı kutsal kılan bu olsa gerekk ahh kaçç ana yüreği mağrur kızı için bu sesle ünler ah ana can kurban ana bu kadar güzel dizeler şair bir ana dan olsa gerek can can a benim arkadaşım iştev bu kadar yürekli bu kadar sevgi dolu bernaca nn dediği gibi arkadaşıma yazılan kelimeler ne kadar kifayetsiz kalsada bu kadar net anlatılır şair ana nın yüreğini öpüyoruum şai r kızına sevgilerimi yolluyorum iiyiki varsınız kulaklarımız şiir doldu oy oy oyyyyyyyyyyyyyyy kurban olan kalem tutan elere her iki elide öpüyorum kutlu ola can anaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
Allah O'nu size,sizi de O'na bağışlasın. Harika bir hece ile mükemmel anne şefkatinde ki evlat sevgisini anlatmışsınız. Kadir geceniz mübarek olsun.Dualarınız kabul olsun. Selamlar...
Tuali pembeyi boyar fırçası Sabırla neşeye karıyor yası Bildiğim dostların en büyük ası En güzel kadın o en güzel ana...........İbrahim COŞAR
Sen ana olarak duygularını ve ona verdiğin asalet ve terbiyeyi anlatmışsın. Bende serminin ressamlık yönünü anlatayım dedim can Senden önce tanıdım kızını, ve yüreğimden atamadığım dostlarımın başında gelmektedir O hakkıyla girmiştir yüreklere. Selam ve sevgilerimi sunuyorum sizlere
.
cosari tarafından 9/16/2009 7:55:08 AM zamanında düzenlenmiştir.
teşekkürler can........... güzel yorumun,övgülerin için............ kandilini kutluar,sağlıcaklar dilerim.................. kızım ve ben sevgilerimizi yolluyoruz...............
Evet işte bu benim kızkardeşim... Canımmmm, güzel yürekli, güzelll kardeşim... Harika bir şiir ama teyzemmm alınma sakın ona yazılan her şiir biraz eksiktir nazarımda... Yüreğine sağlık teyzem bir anadan dökülebilecek en güzel dizeler dökülmüş yüreğinden... Sizi seviyorummmmmmmmm...
bencede öyle değerli arkadaşım öncelikle yazmış olduğunuz güzel dizeler için sizi kutlarım onlar bizi kapılarında beklemeye alan umutlarımız onların mutluluğu için tüm çaba ve gayretlerimiz sevgi ile kalın
Onunla övünmelisiniz elbetten allah sizlere ve evlatlarınıza uzun ömür nasip etsin allah acısını göstermesin güzel dizeler içten kutlarım kardeşim selamlarımla.
yüreğine kalemine sağlıkk tbrrr
Dilinden her bir söz şiirce düşer
Şiire yüreği nehirce düşer
Onun yazdıkları Sermin’ce düşer
En güzel kadın o en güzel ana