Dil-i/min zamanı geçmiş,günüm miş-li,gelecek yitik.. Kelimelerin makyajını silen yüreğimden, İzdüşüm hatıralar bıraktım geceyi yırtan her şafağa. Hangimiz daha çıplak?
Arınmış kibirimden ıslanmış bedenim eylül yağmurlarında...
Alnımın karasına sebep yüzüstü kalışlarım, Pusulamı kıranlardan sebep eylül’e isyanım, Telkari elinden çıkmış kaderimin, Her boğumuna bir gözyaşı saklanmış.
Dikiş tutmaz ar yırtığı değil ki sözlerim..
Göçerken zaman aynamdan, Umutlarım ezilmiş altında. Değirmen taşı misali gündüz ile gece, Bir adım uzağımda belki de kefene sarılmış huzur.
Hiçliğimin ortasında açık görüşe gelen yalnızlığım..
Eylül’e cansız doğan her güneş yakarken ruhumu, Ben;vicdan mahkemesinde beraatimi beklerim. Yüzüme bile bakmadan kırarlarken kalemi mi, Dilim de tövbeler biriktiririm..
Ben bilirim;
Girdiğin her eylül sokağında topuk seslerinde çınlarken keşkelerin, Hicaz makamına sarıp yüreğini,düşlersin... Deniz fenerinden sızan umut hüzmelerini..
Eylül sarısı sayfalar arası şiirler kuruttum yokluğunuza, Artık bütün sahipsiz mezarlar benim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEGAH MAKAMI "EYLÜL" şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEGAH MAKAMI "EYLÜL" şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kumaş güzel yalnız biçip dikerken ufak tefek detaylara dikkat etsen, okurken daha çok zevk verir insana... anlatabildim mi bilmiyorum ama okurken biraz yoruyor insanı. nerede duraklayacağını yada vurgu yapacağını ilk okuyuşta anlamak zor... ama dediğim gibi şiir güzel olmuş, çocuk yüreğine sağlık :)
Haklısınız söylediklerinizde ama ben şair değilim bilmem şiir yazmayı.Anlık duygu patlamaları hepsi bu.Hani anlatamadıklarınız dağlar ya yüreğinizi,bunlar onların dışa vurumu,hesapsız kitapsız...
anlatabildim mi bilmiyorum ama okurken biraz yoruyor insanı. nerede duraklayacağını yada vurgu yapacağını ilk okuyuşta anlamak zor...
ama dediğim gibi şiir güzel olmuş, çocuk yüreğine sağlık :)