Kız kulesinden dünyamı aydınlatan bir mum ışığım olsun istedim, ÖZ ünü yitirmiş çocuklar korusun istedim,ışığımı... Eylül yağmurlarından... Delik deşik gökkube yıldızlardan...
Delik deşik zihnimden ruhuma batan çocuk sesleri, Akşam pazarında yağmalanan düşlerim..
Ayın suretine düşen yokluğunu/zu seyrederim geceleri, İzmarit kokan nefesimden dualar yükselir, Cama vuran yokluğun(uz)dan irkilir yalnızlığım, Yapış yapış bir pişmanlık sarar bedenimi..
Baba/Can masallar birikti yastığımın altında, Çiğ düşer her gece yastığıma,masallar küf kokar yokluğunda. Doğmamış gözyaşların düşer satırlarıma, Sanadır her gece 3-5 nöbetlerim...
Hangi satır arasına sığar ki yokluğun? Ruhumun gölgesine düşen korkuma sebep, Bıraktım elini şuursuzca,gözü dönmüş eşkıya misali yüreğim. Sensiz sabahlara gebe artık gecenin kasıklarında şafak Ve her şafak alabildiğine gözyaşı artık yüreğimi ıslatan...
Kayıp çocukların gözyaşları düşer her gece yüreğime, Yedi tepesine bir damla bıraksam da her gece şehrimin, Yastık altı masallarım küflenmeye mahkûm. Ruhuma pranga yokluğun ey çocuk, Vicdanımın elinden tutsan da affı yok bu suçun...
Adresi olmayan kurşunları toplasam yüreğime Yinede dolmaz boşluğun...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
LAL GÖZYAŞI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
LAL GÖZYAŞI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Benimde gözümde yaş var bu gece Evi olupta sokaklarda gezene Annesi pencereden bakarken hasretle Gelmeyene Gelmeyene...........................Hüzünlüğüme bir hüzün daha ekleyen dizeleriniz çok anlamlıydı...Ya dizelerde yazılandı kendi, yada dizelere gönderdiği evladı. Sevgi ve saygımla dost kalem.
anlatımkonu kelimler ile çok severek okudum şiirlerini
lütfen araa verme
sevgiler