hani göçüp gitti ya senden sonra bütün kuşlar hiç biri dönmedi seferinden ortalık darmadağınık dağınık bütün sevdalar...
uzaktan çigan sesleri geliyor yine aynı siyah kedi hep eteklerimde üstelik ilk kez ayak bileklerimde kızıl sarısı gözleri yine gözlerimde...
akşam sefaları açmış yine hem yollarda hem biliyorum senin gözlerinde koparıp bir buket yaptım kulaklarına eğilip usulca artık hep senin için koksunlar istedim...
gittin...
deli rüzgarlarını unutmuşsun giderken yüreğimde bir valiz yapsam yollasam dedim sığdıramadım...
hüzün gemilerini unutmuşsun giderken limanlarımda sana geri yollasam dedim yosun tutmuştu, gönderemedim...
yine dördüncü mevsimdeyiz o da baharla cilveleşmeden çekip gitti... beşinci baharın müziğini bu kez çingeneler çalsın istedim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİTTİN "DUMAN HÂLÂ BURALAR" şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİTTİN "DUMAN HÂLÂ BURALAR" şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gittin sanki bir bebek ölüyordu içimde, Kanatlarımı kopardın sen hissetmiyecekmiydim? İçimde ki meleklerim ölüm çığıklarında ağlıyordu kanatsız. Bir ambulansın içinde, soluğunu buldum ben azrailin, Bir hastahane odasında kanattım tüm vuslatlarımı Sen sonu yok deyip biterken, avuçlarında içtim ben son zemzemimi Gittin hiç bilemeden, koynuma almak ıstemedım ki ben seni Ben sadece koklayamadıklarıma ağlarım? Zaten seni hiç koklamadım ki.
Gittin seni yüreğimde ısıttığım kadar dondum ben. Can çekişti kelebeklerim ayazlarında buz tuttu, Üşüdüm,titredim ama seni hiç üşütmedim ben gibi Hiç bir şeyden korkmadım biliyormusun? Ne gidişinden, ne tek kalemde silişinden, Ne de bir daha gelmiyecek oluşundan bile Sadece ya sözlerini duymak istersem ne yapacaktim? Ya kara gözlerine bakmak istersem?YASEMİNNNNN 00
GÜZEL MISRALARINDAYDIM GİDENLERİN ARKASINDAN HÜZÜNDÜ PAYIMA DÜŞEN GIDENIN ARDINDAN AMA HİÇ PİŞMANLIK OLMADI BİLİYORMUSUN ? ARDINDAN BAKARKEN UZAKLARDA KUTLARIM GÜZEL YÜREK SESİNİ SEVGİMDESİN...................
yine dördüncü mevsimdeyiz o da baharla cilveleşmeden çekip gitti... ==================================
Dördüncü mevsim, duyguda geçer, Aşk olgundur,esasını seçer... Baharlar cennet gibi ortamdır, Hayat artık gönül yosunu biçer.. HakanKURTARAN Tebrikler Şairem.. Saygılarımla ..
akşam sefaları açmış yine hem yollarda hem biliyorum senin gözlerinde koparıp bir buket yaptım kulaklarına eğilip usulca artık hep senin için koksunlar istedim...
Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum bu şiirinize Erzurum'dan saygılar bırakıyorum sayfanıza.
Tebrik ediyor başarınızın daim olması dileklerimle birlikte sayfanıza geldim. Kaleminiz her daim kudretli, İlhamınız eksilmesin diyorum. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim ve yorumlayan nefesin her demde can olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
hani göçüp gitti ya senden sonra bütün kuşlar hiç biri dönmedi seferinden ortalık darmadağınık dağınık bütün sevdalar...
uzaktan çigan sesleri geliyor yine aynı siyah kedi hep eteklerimde üstelik ilk kez ayak bileklerimde kızıl sarısı gözleri yine gözlerimde...
akşam sefaları açmış yine hem yollarda hem biliyorum senin gözlerinde koparıp bir buket yaptım kulaklarına eğilip usulca artık hep senin için koksunlar istedim...
gittin...
deli rüzgarlarını unutmuşsun giderken yüreğimde bir valiz yapsam yollasam dedim sığdıramadım...
hüzün gemilerini unutmuşsun giderken limanlarımda sana geri yollasam dedim yosun tutmuştu, gönderemedim...
yine dördüncü mevsimdeyiz o da baharla cilveleşmeden çekip gitti... beşinci baharın müziğini bu kez çingeneler çalsın istedim...
sen gittin……
Gidenler giderde kalanlar tutuşur hasret ateşlerinde hangi hüzün gemisini geri göndermek çare olurki sıralanmıştır hüzün gemileri yürekte..Çok çok güzeldi büyük bir haz aldım okurken yüreğinize tebriklerim..Sevgi ve saygılarımla
Yasmin Levy/Naci an alamo mükemmel bir şarkıdır...şiirinize çok güzel fon olmuş.ancak,keşke sadece müziğini kullansaydınız.aynı anda hem şiir hem sözlü bir bir fon dinleyici oldukça zorlayabiliyor...
Şiirinize gelince,
İnsaf et, aşk güzel bir iştir! Onun bozulması, güzelliğini kaybetmesi, (insanlardaki) tabiatın kötü niyetli oluşundandır. Sen, kendi şehvetine ve arzularına aşk adını takmışsın; Halbuki şehvetten kurtulup aşka ulaşabilmek için yol çok uzundur.
diyor MEVLANA...
derin düşününce nekadar güzel ve nekadar doğru...İlahi Aşka ulaşmanın yolu Beşiri Aşktan gecer düşüncesiyle seviyoruz,yaşıyoruz,yazıyoruz...Konusu çok güzeldi şiirinizin...
Kaleminize sağlık. Sevgi saygı ve muhabbetlerimle...
Sayın Masal Kadını' nı yanlış anlamışsınız dostlar.. "Sözlü fon olmasaydı" demiş. Sırf enstrümantal olsaydı diye.. Keşke olsaydı, ben de yapabilirdim, ama çok uğraşmak gerekiyor ve orijinalitesi bozuluyor, böl-parçala-birleştir yaparken..:) Teşekkürler ilgi için...
Ses dosyasının uzantısı: *.mp3 yada *.wma olmak zorundadır. Fon müziği,şarkı vb türü dosyaları eklemek yasaktır. Sadece Şiirinize ait seslendirmeyi ekleyebilirsiniz. Sadece size ait olan eserin seslendirmesini ekleyebilirsiniz. Fon müziği, şarkı gibi yayınlar YASAKTIR.
Okumuş olduğunuz sitemizdeki bütün üyeler için geçerli kuraldır...!
AYRICA ARKADAŞIMIN SESİNDEN ŞİİRİMİ DUYMAK BANA FARKLI BİR ZEVK VERDİ...SEVGİLERİMLE.
Gidenler, giderken arkalarında ne bırakacaklarını bilebilmiş olsalardı çekp de giderler miyidi acaba veya yarın bir gün pişman olup dönmek istediklerinde, geri döndüklerinde bıraktıkları yerde bulamayacaklarını bilselrdi bıraktıkları sevgiliy. sanırım paının eşiğinden b,ile adım atmazlardı sevgili şairim.
Bu zaman kadar gördüğümüz her örnek kalanlar kadar gidenlerin de çok fazla acılar yaşadığını kanıtladı bizlere.
Acıdttınız yüreğimi. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize
Mükemmel şiir dost mükemmel , güzel bir çalışma müziği çok güzel seçip yorumu da çok güzel sunmuşsun ! Kutluyorum '' sevgilerimi sunuyorum ... İşte edebiyat sen çok özelsin çok ta güzelsin...
TEŞEKKÜR EDERİM Sevi-esin Arkadaşım gönül nasıl görmek isterse göz öyle görürmüş...Sen bizi beğendin ama bizi beğenip br bücüğü bile layik gören olmadı maalesef :(
Gittin!........... Günler geçti; yeni mutluluklar keşfettim Unutmak istedim; Yalnızlığıma meze hayatlar seçtim Hasret türküleri çaldım Kırılmıştı bam telim Tiz ve cılızdı yalnızlığın sol anahtarı Kıştan kalma yalnızlığımı baharlara taşıdım. Artık her mevsim birbirinin aynıydı… Mevsim artık hep sonbahardı… Zehir zıkkım bir sonbahardı. Gittin Beni hazan mevsimine terk ettin
Sahi neden gideriz ve aslında neden gidenler hiç gitmemiştir oysa ................... hissettiren bir duygu fırtınasıydı sayfanın tınısı
çok çok güzel yorum da şahane ; kanatlandırmış duyguları
Bende gidenlerdenim Gittim sanıpta gidemeyenlerden Suçlulardan Giderken bavullara hatıraları koyup götürenlerden Ona acı verecek bir şiirler kalsın deyip Tekrar tekrar dönüp kırıntı arayanlardan Bende gidenlerdenim
yine dördüncü mevsimdeyiz o da baharla cilveleşmeden çekip gitti... beşinci baharın müziğini bu kez çingeneler çalsın istedim...
sen gittin……
HER GİDİŞ ŞİİRE DE YANSIDIĞI GİBİ ACI VE HÜZÜN SAĞANAKLARI BIRAKIYOR SEVDALI YÜREKLERDE...VE GÜZEL DUYGU SELİNE DÖNÜŞÜYOR SONUÇTA..YÜREĞİ VEDE EMEĞİ KUTLUYORUM.
Ah bu gitmeler yokmu bizi tüketen. dağınık kalıyor bütün sevdalar gidişlerden sonra. Hangisini toparlamalı bilmem. Gidişlerin ardından kendimizimi dağılan sevdalarımızımı? Galiba ikisinide ama bu da o kadar zorki.
akşam sefaları açmış yine hem yollarda hem biliyorum senin gözlerinde koparıp bir buket yaptım kulaklarına eğilip usulca artık hep senin için koksunlar istedim...
Gitmek. Gönlün ateş içerisinde yanması. Mevsimler geçsede hala dumanı tütmekte. Güzel benzetmeler. Kaleminizden güzel bir şiir okudum. Tebrikler ve saygılar