(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AY IŞIĞI YALNIZLIKLARI (I) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AY IŞIĞI YALNIZLIKLARI (I) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiir gayet muazzam ne bir abartı ne de uygunsuzluk sözkonusu değil üstelik seslendirme de ayrı bir ruh katmış
Kendine özgü ahek ve musikisi olan kalem bu şiirde de adeta coşmuş fon ve yorum şiire bir o kadar ruh katmış Umuyorum ki bu kalemden daha nice çok güzel çalışmalar göreceğim. İnanıyorum Sevgili Züleyha..
Ay ışığında ağladı gül Serildi gözyaşı secdesi Siyahi buluta.. Nurdandı duaya açılan yaprakları Bir zerre ışık sundu asumana Aydan kalma…
Gecelerin simsiyah bulutlarıyla seranat edercesine bir duygu sağanağı dizeler. Ay ışığında güllerin ağlaması ne denli içten bir duygu sağanağıydı....
Sevdası niyazdı sevdası çile Ummanın da gönül yaftası Damla damla akıttı içine Kanatsa da her batan diken Aldırmadı Daldı alemin zikrine..
Zaman durduğunda geceye Lacivertinde kahırdan kalma bir susuş Nisyanında birikmiş isyanlar Yıldızlar tevbeye kilitli Bir teheccüd kadar ..
İsyanları yaşarsa sevda yüklü yürekler kaç kez sabahın ilk ışıklarıyla uykuya dalar bilinemez. Gözlede bir damla gözyaşı ve umutsuz bakışlardır aynadaki yüzü.......
Lâl olur kelam Söner ışığı Ayın Mülteci yalnızlıklarda..
Lal oluyorsa kalem.... Aslında duyguların çaresizliği gizlidir sayfalarda. Çağlar bir şelale gibi gözyaşlar.... Ne denir ki şairim güzel bir duygu seliydi şiirin. Yorumum size armağan olsun. Balıkesirden Çini diyarına sevgiler.....
bestekar10 tarafından 9/10/2009 7:44:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgili Züleyha seni tekrar tekrar okumak gerçekten çok güzel. Ay ışığı yalnızlığında üürken rüzgarlar, damla damla içip lacivert gecelerden sızan ışık hüzmelerini ve kalemimiz lal olup konuşursa defterlerimiz gerçek anlmad yalnızlıklarımızı yaşıyoruz demektir.
Yine çok özeldi dizelerin Kutluyorum canım kalemini ve sevgiler yüreğine.
Lâl olur kelam Söner ışığı Ayın Mülteci yalnızlıklarda..
sevgli züleyha son dönemde birbirinden güzel şiirler bize sunuyorsun........ sana siirseverler adına teşekürler yoluyorum....özelikle şiir okumadaaldıgın mesafe .. çok güzel gıpta ile izliyorum...........yolun açıkolsunn.....nicelrini bize getirmeni bekliyoruz
hoş geldin gönül iklimime ..bu güzel övgülere layık olmaya çalışırım inş..şiir benim duygularımın yansıması ve her şiirimde yürğeimin sesini sunmaktan mutluyum..bu şiir bernim için gerçeketn özel bir şiir oldu ve serisini yazmay düşünüyorum..yoruma gelince şiir okuma gerçekten ayrı bir sanat ve bunu da senin yorumlarında görebiliyorum bende acizane yorumlamaya çalışyorum..en güzel şiirlerde buluşmak ümidi iile..selam ve muhabbetlerimi sunuyorum..
Şiirin girişi ay, bitişi ay lakin hüzünkaplı haleleri. Biraz hasret biraz gözyaşı ama neyseki nisyanda(Unutkalnlık)birikmişte isyanlar dillenememiş gibi. O rahmet kapısı değilmi her daim sığınılacak olan yer. Ve her derdimizin dermanı.
Güzeldi dizeler.Kutluyorum. Selam ve saygılarımla.
Lâl olur kelam Söner ışığı Ayın Mülteci yalnızlıklarda.. YİNE GÜZEL HEMŞERİMİN GÜZEL KALEMİYLE GÜZEL ŞİİRİYLE VE GÜZEL SESİYLE VE BU YORUMLA KUTLARIM GÜZEL İNSAN KALEMİN YÜREĞİN SESİN DAİM OLSUN
merhba gönül hanım gönül iklimime hoş geldiniz ne güzel sizin gibi değer veren kalemleri sayfamda ağırlamak..daha nice güzel şiirlerde buluşmak dileğiyle..sevgimle
hoş geldin güzel yüreklim ikinci kez seni gönül iklimmde ağırlamak ne kadar güzel..ben de seni dinlemyi çok seviyorum..nice güzel şiirlerde buluşalım inş..sevgimle*
Yürür dizeler maneviyata iç alın, yürek yalın, Şiir içinde davete, Okuyanlar şahit olun.................İçimden geldi ve yazıverdim müthiş şiirinizin yanına...
Doğmadan önce vardı yalnızlığımız, ölümden sonra da olacak. Hasrete ayrılığı içirmişsiniz yokluk kabından......... Okurken ve dinlerken huzur duydum mükemmel şiirinizi. Her zamanki gibi yine muhteşemdi. Yüreğiniz susmasın. Saygılarımla....
ay ışığında, aynı duygularla yanlızlığı yaşayan kaç fani var bilirmisin züleyha? her yanlızlık büyür kocaman dağ olur, çok azı bu şekilde şiirleşir ve güzelleşir...oysa lal dir gece ve ay ışığına gizlenir sessizlik olanca gücüyle... ikliminde ıslandım, paylandım ve duygulandım yanlızlığımın ilacı güzel insan... şiir ve yorum için fazla söze hacet yok...tebrik ve teşekkürlerimle sevgilerimi sunuyorom canısı...
ay ışığı yalnızlıkları mamanın ikliminden bir damlaydı sahra ve ben o damladan bir nebze sunabildiysem ne mutlu bana..hoş geldin canım gönül iklimime..sevgimmle*
ne diyeyim dost... alistin sanirim dillendirmemize... derin bir ruh halinin suleti düsmüs satirlara... sunumun harikaydi yine... saygilarimi birakiyorum... tebriklerimle...
İsterdimki övgünün haricindede bir iki kelam edebilyim şiir için ama şiirin mana sınırına yaklaşamadıki dimağım..sadece çok uzaklardaki bir gönül ikliminden birbirinden güzel nağmeler geliyor kulağıma ..ve hatta seslendirmeyi kapatıp tekrar okuduğumda bile hiç kesilmeden duyuyorum içli bir yürek ezgisinin ruha işleyen nağmelerini.Her zamanki gibi çok ama çok güzeldi ..kelimeleri istila eden ruh yüceliği öylesine sinmişki şiire ,sadece şiir deyip geçemeyeceğim bu okuduğuma sanattı felsefeydi , edepti iman ve ihlastı gönül dolusu saygılarımı sunuyorum yüksek şahsınıza..tebrik ederim.
estağfirulah degerli kalem acizane kaleme aldmaya çalıştım duygularımı her yalnzılık ay ıışığında yıldıların tevbesinde kilitli aslında ve insanın içne öyle bir işler ki ay ışığı yalnızlkarı mananın iklimne sürükler her dem..gönül iklimime hoş geldin tekrar selam ve dua ile.bu seri davem edecek inş.
Manevi hazzıyla tavan yapan nadide eserinizi dinlerken huzur bulduğumu belirtmek isterim.yorumunuz ile bütünleşen eserinizin nezdinde sizi tebrik ediyorum.Hayırlı ramazanlar diliyorum.Böyle bir emeğe kısa yazmak aslında hoş değil,ancak azı çoğa sayın lütfen.
Lal olur kelam Söner ışığı Ayın Mülteci yalnızlıklarda..
bembeyaz düşmüş duygular beyazlı bir gecede tertemiz bakışalrıydı dolunayın tebebessümünde kırılgan bir düştü yanlızlıklarım.
tertemiz duyguların yansımasıydı okunası dizelerin tebrikler gönülden saygı ve seygilerimle hiç böyle güze dolunay görmemiştim güzeli yazan kaleminz daim olsun saygıyla
Söner ışığı Ayın
Mülteci yalnızlıklarda..
muhteşem tek kelimeyle tebrikler