Bu sana son mektubum ister al ister alma Bundan sonra gereksiz hicran narına salma. ---Heceleri işledim rengârenk desen desen ---Kimisinde ben vardım inan kimisinde sen ---Mühürledim nefretle bu mektubu yolladım ---İstersen al sakla an, ya da tut yak istersen. Bu sana son mektubum ister al ister alma, Geçmişi düşünerek tatlı düşlere dalma.
Yazık değil mi bana geçiyor gençlik çağım Senin için dökülen yaşı kurutacağım. ---Ensemde geziniyor bitmek bilmez nefesin ---Kâbusa çığlık işler iğneleyen bet sesin ---Bu ne biçim hayattır böyle miydi muradım ---Karaladım her şeyi eller ne derse desin. Yazık değil mi bana geçiyor gençlik çağım Yeminim var Allah’a artık unutacağım.
Senden merhem olmazmış geç de olsa fark ettim Bezginlik rüzgârına acıları gark ettim ---Güven, sevgi itimat yelin önünde yaprak ---Gelecekten ne umdum geçmişi unutarak ---Uzaklaştım sessizce çilenden adım adım ---Dönersem mekân olsun son yurdum kara toprak. Senden merhem olmazmış geç de olsa fark ettim “Sen” öldü “siz” varsınız bak bir anda çark ettim.
İsminizi listemden sileceğim vallahi Anmayacağım artık yemin ettim billahi. ---İçimi titretmesin bitmeyen ikbaliniz ---Azap verdi ömrüme sunulan melaliniz ---Yere batsın isterse sizinle geçen adım ---Mahşere de kalmasın olmasın visaliniz İsminizi listemden sileceğim vallahi Gördünüz mü unuttum, adınız neydi sahi? AFET KIRAT
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SON MEKTUP şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SON MEKTUP şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İsminizi listemden sileceğim vallahi Anmayacağım artık yemin ettim billahi. ---İçimi titretmesin bitmeyen ikbaliniz ---Azap verdi ömrüme sunulan melaliniz ---Yere batsın isterse sizinle geçen adım ---Mahşere de kalmasın olmasın visaliniz İsminizi listemden sileceğim vallahi Gördünüz mü unuttum, adınız neydi sahi?
ablacığım o kocaman yüreğine ne söylenirki bilmiyorum harikasın her zamanki gibi yok böyle bir kalem diyorum... fevkulade tebrikler güzeli yazan kalemin daim olsun saygı ve sevgilerimle..bu arada geçmiş olsun ablam..sen iyi oldukça bizlerde iyiyiz...selam ve dua ile..hoş kal
Bu sana son mektubum ister al ister alma Bundan sonra gereksiz hicran narına salma. --- Mühürledim nefretle bu mektubu yolladım İstersen al sakla an, ya da tut yak istersen. --- Bu ne biçim hayattır böyle miydi muradım Karaladım her şeyi eller ne derse desin. Yazık değil mi bana geçiyor gençlik çağım Yeminim var Allah’a artık unutacağım. --- Güven, sevgi itimat yelin önünde yaprak Gelecekten ne umdum geçmişi unutarak --- Senden merhem olmazmış geç de olsa fark ettim --- İsminizi listemden sileceğim vallahi Gördünüz mü unuttum, adınız neydi sahi?
BİR ALDANIŞ VE SİTEM ŞİİRİ... HER ZAMAN Kİ, GİBİ HARİKA DİZELERDİ... BENİ VURAN KISIMLARINI YORUMUMA KATTIM... BU SATIRLARINIZDA KENDİMİ BULDUM SANKİ...
TEŞEKKÜRLER EDİYORUM SİZE VE SESLENDİRENİMİZE.. HEPSİ MÜKEMMELDİ..
değerli şair kardeşim son mektubu sizler yazıyorsunuz ama bizler PTT görevlisi olarak ellerimiz titreyerek nasıl veriyoruz nasıl acı çekiyoruz bir bilseniz affınıza sığınarak bir besteci bir şair olarak bu şiirden alıntılar yaparak bir beste yapmak istiyorum elbette izniniz olursa çok duygulandırdı kaleminiz daim olsun saygılarımla
Senden merhem olmazmış geç de olsa fark ettim Bezginlik rüzgârına acıları gark ettim ---Güven, sevgi itimat yelin önünde yaprak ---Gelecekten ne umdum geçmişi unutarak ---Uzaklaştım sessizce çilenden adım adım ---Dönersem mekân olsun son yurdum kara toprak. Senden merhem olmazmış geç de olsa fark ettim “Sen” öldü “siz” varsınız bak bir anda çark ettim.
kutlarım Afet Hanım her zamanki gibi güzel dizelerdi. saygılarımla...
Senden merhem olmazmış geç de olsa fark ettim Bezginlik rüzgârına acıları gark ettim ---Güven, sevgi itimat yelin önünde yaprak ---Gelecekten ne umdum geçmişi unutarak ---Uzaklaştım sessizce çilenden adım adım ---Dönersem mekân olsun son yurdum kara toprak. Senden merhem olmazmış geç de olsa fark ettim “Sen” öldü “siz” varsınız bak bir anda çark ettim.
Duygularınızı kaleme döküş şekli çok güzeldi... Sonsuz hürmetler...
Son mektubun yazılması ne derece zor ise okuması da öyle zordu her ne kadar karar verilse de zor olanı uygulamak her babayiğidin harcı değil yürek seviyorken hele........
sevgili hocam, eşlik etmek her daim çok özel şiirlerine... yüreğin yas görmesin, her zaman sonsuz sevgilerimle... .......seslendirmeme beğenilerini bırakan dostlara şükranlarımla....
İsminizi listemden sileceğim vallahi Anmayacağım artık yemin ettim billahi. ---İçimi titretmesin bitmeyen ikbaliniz ---Azap verdi ömrüme sunulan melaliniz ---Yere batsın isterse sizinle geçen adım ---Mahşere de kalmasın olmasın visaliniz İsminizi listemden sileceğim vallahi Gördünüz mü unuttum, adınız neydi sahi? AFET KIRAT
Bütün bunlar mümkün mü, unutabilir misin arkadaşım? Her zamanki gibi harika bir şiirdi. Kafiye düzenini çok beğendim. Keşke hece şiiri yazmaya çalışanlar sizi takip etseler...
son mektuplar asla unutulmaz onlar bitişin belgesidir bir ömür saklanası mühürdür kalbe ve bu muhteşem şiire şaire merhabalar yorumda harika sevgi saygılarımla...
hocam sayfanız dolu,ayfanız haz verdi.kalimera tebrikler bayağı başarılısınız.:))))sizin için dua ediyorum.nazar değmesin diye.kısaca tebrik eder saygı sunarım.kaydadeğer emek oldu.
Elime son kez aldim kagit kalemi, Bu sana son mektubum. Postaci son bir kez haber getirecek Benden sana. Canim bilirim aldirmazsin hiçbirseye, Ne sevgiye ne de hislere. Simdi elimde bir sigara var, Bugün çok içtim. Bilirim kizacaksin, "Içme demistim" diyeceksin, Ama ben yine ayni cevabi verecegim: Dertliyim. Son kez bu kalp derdinle dolu. Sana gönderdiğim bu mektubumda
Yüreğiniz dert görmesin efendim çok güzel ve duygulu bir şiirdi. Kutlarım güçlü kalemi saygılarımla.
haydar06 tarafından 9/5/2009 2:43:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
haydar06 tarafından 9/5/2009 2:43:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
Değerli Hocam, sizin sayfanızda şiir tekniğinin güzel örnekleriyle karşılaşmak beni çok mutlu ediyor ANLAM BÜTÜNLÜĞÜYLE VERDİĞİ DUYGUYLA MÜKMMEL BİR ŞİİR Kutluyorum usta kaleminizi saygılarımla
Şair arkadaşım, İsminizi listemden sileceğim vallahi Anmayacağım artık yemin ettim billahi. ---İçimi titretmesin bitmeyen ikbaliniz ---Azap verdi ömrüme sunulan melaliniz ---Yere batsın isterse sizinle geçen adım ---Mahşere de kalmasın olmasın visaliniz İsminizi listemden sileceğim vallahi Gördünüz mü unuttum, adınız neydi sahi? Sevgiliye sitem dolu şiirinizi beğenerek okudum.Adını unuttum dediğine , bu kadar uzun şiir yazılırmı? Şairini anımsayamadığım bir şarkının sözleri aklıma geldi; ................................ ''İlkbahar , yaz mevsim mevsim. Birkaç mektup , birkaç resim. Yıllar geçse o bir isim, Unutulmaz unutulmaz.''..Diyor.Esen kalın...
Muhteşem bir üçleme... Harika bir şiir, muhteşem bir müziğin eşlik ettiği harika bir ses ve güzel bir şiir yorumu... Hüzünlü, insanın içini acıtan bir duygu bütünlüğü oluşturmuş. Gözlerim dolu dolu dinledim. Sizi ve emeği geçenleri tebrik ediyorum Afet Hanım. Selâm ve sevgiyle..
Güven, sevgi itimat yelin önünde yaprak ---Gelecekten ne umdum geçmişi unutarak ---Uzaklaştım sessizce çilenden adım adım ---Dönersem mekân olsun son yurdum kara toprak.
BU NE GÜZELLİKTİ YARABBİM... ŞİİR EHLİ ELLERDEN ÖZENEREK YAZILMIŞ YORUM EHLİ DİLDEN DÜŞÜP KUĞU GİBİ SÜZÜLMÜŞ... BÜYÜK BİR HAYRANLIKLA OKUDUM VE DİNLEDİM...AFET HANIM ELİNİZE EMEĞİNİZE SAĞLIK KALİMERAMA SONSUZ TEŞEKKÜRLER ALLAHIM ONUN SEİNİ NEFESİNİ KORUSUN...BÖYLE BİR SUNUYLA ŞİİR ZİYAFETİ YAŞATTIĞINIZ İÇİN BİNLERCE TEŞEKKÜRLER...BİR KEZ DİNLEYİP IKUMAK YETMEZ Kİ...DEFALARCA DİNLEYİP OKUYACAĞIM SONSUZ SAYGILARIMLA...
.............<3
Maziye dönüş harikaydı.
O kocaman yüreğin hiç dert ile ırgalanmasın.......