(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
)( sAnA gElMeK iStİyOrUm )( şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
)( sAnA gElMeK iStİyOrUm )( şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÜZELLİKLER SERGİLEMEYE DEVAM ŞİİR BAHÇESİ, GÜL BAHÇESİ,,KISACASI BİR DUYGU LEHÇESİ...SARMIŞ SAYFAYI TAM DAMARDAN, TEŞEKKÜRLER, TEBRİKLER, SEVGİ VE SAYGIMLA, SELAMLAR...
yıllar olmuş yazılalı şiir,,, ama o zamandan varmış sizde o cevher,,,aşk gönüle düşünce nasıl şair olunmaz ki değil mi.... kutlu-yorum seslendirmenin bu kez daha bi başka içtenliği,can yakıcılığı vardı....kutlu-yorum (hafta içleri evde olmadığım için yorum yapamıyorum,unutuldum sanmayın ve kusura bakmayın bi süre hafta sonları ile idare edecem.)
SEVEN YÜREĞİMLE BİRLİKTE SANA GELMEK İSTİYORUM...DEĞERLİ KALEMİNDEN DUYGU YÜKLÜ HARİKA DİZELER OKUDUM HOCAM.DİNLEMEKTE AYRI BİR KEYİFTİ.KALEMİNİ YÜREKTEN KUTLARIM HOCAM.KALEMİN VE DUYGULARIN DAİM OLSUN.SEVGİ VE SAYGILARIMLA...RUMUZ4300
Evet Sayın Hocam sabahın bu saatlarinde hüzünlendirdin beni.O kadar içten bir yorum ki anlatılmaz,dinlenir.Söyleyecek bir şey de bulamıyorum.Şiire karşı vermiş olduğunuz o yüce emekleri takdirle karşılıyorum.Var olun.En içten saygılarımla.Selamlar....
işte gerçek sevgi, işte ilahi aşk. işte şiir işte şair. tema güzel, anlatım daha güzel, yorum ve diksiyon çok çok güzel. tasavvufi bir çizgi yakalayan şair dostumu içten kutluyorum.
inanın göz yaşlarım gerçek ve amacım aslında sizin gibi güzel insanları üzmek degil ASLA ama tek dert ortağım sizlersiniz sevincimi üzüntümü sizlerle paylaşıyorum saygılar
çok güzeldi sayın hocam.. kimi zaman bazı çok özel kendimizde kalması gereken anılarımız vardır... saklarız yüreğimizin sararmış sayfalarında... kokusu bile güzeldir.............
gün gelir paylaşmak isteriz karşılıksız.... sizde paylaştınız bizimle ve ne iyi ettiniz... gönül sesinizden dinlemek çok güzeldi bu güzel ve özel dizeleri... iyi ki yayınlamışsınız... tek şikayetim..........gerçekten ağlatıyorsunuz kimi zaman....
ve,,
çok teşekkür ederim jestinize... yine onurlandırmışsınız beni....
çok eski bir şiirdi 1985 de yazmıştım seslendiriken beni aldı götürdü Şiirin yarısında koptum gittim ekleyip eklememekte bayağı bir düşündüm yanlış anlasilir diye ama yine duramadim ekledim işte Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim can sevgilerimle..
Dinlemesi büsbütün bitiriyor insanı...
kutluyorum sevgili kardeşimi.