(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sanma ki şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sanma ki şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgi ve saygılar üstadım... şair dediğin sabahlara kadar şiir yazari bizim de sbahlara kadar kahve içip duman tüttürüp şiirler yazdığımız oldu...
eğer!
hiçbir vakit amaç olmak istemem ve beni seviyorsan eğer eğer aklından çıkmıyorsam birkaç mısra karalayacak kadar boş bir odada kaleme sarılıp bir kaç damla gözyaşı ediyorsam hissiyatınla ve tuzunla kavrulmuş inan bu bana bir zebella yeter ve eğer seni seviyorsam şuanda oturmuş bu satırları buruşuk bir sayfaya ıslak bembeyaz bir sayfaya gelişi güzel yazıyorsam sensizlikten, yokluğundan olacak boş bir odada için için dolanıyorsam düşüncelerimde bir fıçı şarap gibi seninle sarhoş oluyorsam bu sana hiçbir vakit yetmemeli…
rasitnadir tarafından 9/2/2009 3:10:13 AM zamanında düzenlenmiştir.
merhaba sn şiir dostum..herzaman ki gibi A zade ye yakışır ve ben oyum diyen dizeleri,okumak ve o güzel yorumcudan dinllemek çok güzeldi....tebriklerimle saygılar
SIIRLERIN SESI DOSTUM VARSIN SIIR OKUNMASIN SENIN YORUMUN YETER ..........YOK OLUR GIDERIM BIR GÜN............. SIIRINIZDEN ALDIM COK COK GÜZELDI SIIR ADINA CANI GÖNÜLDEN KUTLARIM SAYGILAR SELAMLAR......
sanma ki düşersin aklıma birden.. derken..tam tersini söylemiş yürek..yazı çok küçük..olmasa çok daha iyi olacaktı..sesli dinliyemenler için zor olmuş okumak..çok güzeldi şiir gibi şiirdi...tebrikler.. saygılar selamlar..
göz yaslariyla yazilmasa bu siirler bu kadar icten bu kadar sicak olur mu can,,,,, yüregine saglik kutluyorum saygilar sevgiler ,,,tbkler cokca,, gurbetten gurbete slmlar,,,,
hani ne derler bir elmanın iki yarısı. şiirle yorum bir bütün olmuş.seslendirme yapılmamış şiir ile seslendirilmiş olan şiirin arasında güneşle ay kadar fark var. sevgili üstad sizi içtenlikle kutluyorum. paylaşım için çok saol.
Tebrikler değerli abim harika bir şiir ve mükemmel bir yorum daha dinledim sizden.Yazan yüreğiniz hiç susmasın.Sevgi ve sonsuz saygılarımla...RUMUZ4300
sayın dost ustadım..ses ve dıze harka yıne ..........................kutlarım senı .....................................................selam ve saygılar bırakıyorum..hoscakal dost....
resimli şiir henüz yapamadık,ama öğreneceğiz bir gün, öğrenmenin yaşı yok derler, bakalım ne zaman öğreneceğiz:)) Şiir ve yorumu kutlarım,her zamanki tadında, anlam yüklüydü, selamlarla...
muhteşemdi be abim,,,çok samimiydi,çok gerçekti her kelime,her cümle...şiirler yazarız herkes okurda bi onlar okumaz değil mi,,,,onlarcası üstüne alınır bazende biz bi türlü itiraf edemeyiz bazen,,,,sanki söylesek tükenecek asıl sahipleri,bir onur madalyası gibi göğsümüzde! taşırız....kutlu-yorummmmmmmmmmmmmmmmm
Tek tesellimiz bu şairim ,şiirler düşer yüreklerden gecelere, giden sevlillerin ardından.Şiiriniz muhteşem desem, az bile demiş olurum.Kutlarım kaleminizi, kutlarım yüreğinizi sağlıcakla kalınız...
merhaba değerli dostum inanın şiirinizi okuyamadım zira çok parlıyor yazı ve oldukça da küçük ancak sesli olarak anlaşılabiliyor, teşekkürler, tebrikler, sevgi ve saygımla, selamlar...
Bitmez malzeme; çilesi,
'Yanıkara' olma bir kez,
O'dur, şairin nefesi.
Selâm ederim.
K. Y.
05.9.2009- TRABZON.
İlgi: .edebiyatdefteri.com/siir/269762/sanma-ki.html
çetin kabak
"sanma ki"