İki odalıdır bir komünistin yüreği, Doktorlar, uzmanlar, biyologlar, Her ne kadar dese de, Her insanın yüreği dört odadır, Bir komünistin yüreği, iki odalıdır; Birinde devrim aşkı kalır, Birinde de uzaklardaki güneşin vurduğu sevdanın gölgesi... Aynı zamanda bir komünist, Umutsuzluğu, umut beller, ikinci odasında yüreğinin.
İlk odanın ve de hayatın sözlük anlamının, Yani herkesi kurtarmanın, Bitmeyen sevinci: Devrim, Bambaşka bir aşktı, yüreğimin en sert köşesinde ikâmet eden... O zaman yüreğim yelken açardı, Bir coşkuydu zihinlerde, İzafiydi adı onun; Kimisi için devrimdi, Kimine göre bir dünya, çitlerin kaldırıldığı...
Benim içinse, Karşılıksız bir sevda kurşununu, namluya sürüp atmaktır, Gözümün önünde beliren, Hayâlidir, onun adı...
Benim yüreğim, Duygularını umutsuzlukla yoğurmaya, alıştı artık. Bedenimden iliklerime işleyen, Sancılı haykırışlar da, Keşfeder bir gün elbet, Umudun onurlu yüreğini...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Komünist Yürek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Komünist Yürek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben kominist düşünceye sahip değilim; tutkulu şiirinizi, güzel anlatımınızı beğenerek okudum... fikirlerinize ve mısralarınıza saygı duyarım... kaleminize sağlık, sağlıcakla
yüreğine sağlık
çok güzeldi,
saygılarımla