(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇOCUKLAR.............. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇOCUKLAR.............. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Unutamam Çocukluğumun derelerini O çocuk saflığıyla Sabahtan akşama kadar Arkadaşım cemileyle Bebek beklediğimiz o günleri
Unutamam Köyümüzde ki Çingen zeynebi Evden gizli gizli kaçıp Beni eşeğiyle gezdirdiği o günleri Dilinden düşürmediği bir de türküsü vardı Yeşillim yeşillim yeşillim aman Yeşil yaprak altında üşüdüm ama Arkası yoktu Hep nakarat hep nakarat
Bursa’ya ilk geldiğim yıllar Yaşım altı Mahallemizde Kürtler lakaplı bir komşumuz vardı Üç’te kızı Mahalleli öylesine içli dışlıydı ki onlarla Sadece lakapları buydu Dostluklarımız değil
Evet dost geçmişten bugüne belliğimde en çok yer eden üç ana temaya değinmiş kaleminiz, okuduğumda bu kadar mı olur dedim, dile gelen sanki benim duygularımdı ve bir örnekle de ben taşımaya çalıştım hislerimi… Ama şimdi üzülüyorum bu ayrı gayrılığı gördükçe, ne farkımız var ki bir birimizden hepimiz insan değilmiyiz hepimizin yaratıcısı aynı değil mi? Niyedir bu böbürlenme bu başkalaşım? Ve işte o zaman ahh çocukluğum diyorum o zaman her şey ne kadar saf ve duruydu derelerimiz bile pırıl akardı, şimdiki gibi çamur değil her şeyi batıran yine biz insanoğluyuz, bunları gördükçe inanın insan olmaktan ve insanlığımdan utanıyorum… Sırdaşım yine harika dizelerdi duyarlı yüreğine gönülden teşekkür ediyorum ve seni okumak hoşuma gidiyor İyiki varsın ve iyi ki döndün diyorum sevgi ve selamlarımla kal saygılar…
İşte biz öyle karışmışız ki birbirimize. Birlikte atmış yürek ritimlerimiz. Öyle özümsemişiz ki çingenenin mastikasını kürdün kızından, ya da kürdün elgajiye'sini roman çocuğundan dinlemeyi. Göz yaşını dindirmekse bu gün çıkılan yol sebebi iyi analiz gerekir. Çocukların ve analarının ağıdını dindirmekse istenen sonuç, silahını bu toprakların bekası için bulunduran devlet güçlerine sığınmaktır çıkış yolu. başkasını aramak ve düşünmek beyhude sonuçlar doğuracaktır. ne yazıktır ki öyle de olmuş ve körpecik 4 can daha toprağa düşmüştür bu söylemler içerisinde.
Sevgiler gönderiyorum bu düşüncelerimi aktarma fırsatı veren arkadaşıma.
Kutlarım saygılar dost