(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
)(Bir gün ölür gidersin..)( şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
)(Bir gün ölür gidersin..)( şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah hayirli saglikli huzurlu yasamak nasip etsin yureginizee saglik begenerek dinledim vede okudum beyazguller birakiyorum sevgi ve saygilarimlaa.....
önce yaptığınız kompozisyondan dolayı sizi kutlarım....he ne kadar sitemli bir ölüm olsada...aklımızın köşesinde olan ölüm birden beliriverdi yanıbaşımızda....dünyanın tek gerçeğini çok güzel anlatmışsınız...saygılarımla
o zaman sizi iki kere kutluyorum şiir ve yorum cok guzel sesinizi başka şiirlerde duymuşrum şiirler sizin sayenizde hayat buluyormuş demmek ki tebrik ederim ..
Allah gecindende verse de.......... bir gün ölüp gideceğiz.................. en gerçek bu............. kutlarım yüreğinizi dost......... güzeldi..........
Hayırlı uzun ömürler diliyoru efendim.Ölüm yeniden doğuş demektir.Anlamlı şiiriniz beni çok duygulandırdı.Kaleminiz daim çağlasın efendim.saygılar sunuyorum.
karamsar şiirler yakışmadı size,elbet ölüm gerçek ama sizi biz sen yine mi aşık olacak kadar uzak tanıdık ölüme...kutlu-yorum bir hakikate değindiğiniz için....
Az yaşa çook yaşa gelecek başa ,madem geldik dünya ya gitmekten kaçış da yok çok doğru yüreğinize emeğinize sağlık.Ara sıra gideceğimizi hatırlamak lazım saygı ve selmlarımla.
hepimizin gidecegi yer can,,,,RABBIM hayirlisini versin ömüründe ölümünde ,,,hayat sadece koca bir yalan tek gercek ölüm ,,,, yüregine emegine sana saygilar tbkler ,, gurbetten bir candan gurbetteki bir cana slmlar,,,,,,
Bir gün her insanoğlu gibi mutlaka tadacağımız bu sonucu allah hayırlı şekilde nasip etsin. Gerek görsellik gerek seslendirme ve gerekse tema çok güzeldi.Kutlarım.
ÜSTADIM HAYATIN GERÇEGİ DEGİLMİ ÖLÜM HERCANLI ÖLÜMÜ TADACAK DEGİLMİ MEVLAM HAYIRLI ÖMÜRLER VERSİN ÇOK ANLAMLI ŞİİRDİ KALEMİNE SAGLIK SAYGI VE SELAMLAR IMLA BENDE BİR ŞİİRİMDE BÖYLE DEMİŞTİM
Ebedi ayrılırsın sevdigin eşten dostan Allaettin birgünde toprağı verirler üsten Yerin mezarlık olur evin kabristan Gelenler bir fatiha okusun üsten.
alaettin usta tarafından 8/29/2009 10:21:31 AM zamanında düzenlenmiştir.
alaettin usta tarafından 8/29/2009 10:22:36 AM zamanında düzenlenmiştir.
değerli üstadım, önce şunu belirteyim ki, bugün okuduğum birkaç güzel şiirden biriydi. "her nefs ölümü tadacaktır"(KK) Ancak size Allah uzun ömürler versin. şiirlerinizle topluma ışık tutuyorsunuz. çok saolun.
Allah gecinden versin değerli hocam bu ne karamsarlık böyle şimdi ? Allah ömrünüzü uzun eylesin inşallah, güzel, etkili ve de duygu yüklü şiirinizi yürekten kutlarım, hepimiz gidiciyiz zaten kimseye kalmaz bu yalan dünya, şiiriniz çok güzel el yazısıyla yazılmış..sevgi ve saygımla, selamlar...
Hayatın tek gerçeği bu değil mi? Çok hüzünlü ama gerçek, mistik bir şiir ve yorum bu havayı dahada etkili hale getirmiş. Kutlarım emeklerinizi,selamlar,sevgiler..
Neşeli şiirlerinizde buluşmak dileğimle kutluyorum.