(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Doğum günün kutlu olsun kadim dost (OKTAY ZERRİN) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Doğum günün kutlu olsun kadim dost (OKTAY ZERRİN) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne güzel bir vefa örneği bu böyle... Oktay bey mutlaka çok sevinmiştir bu güzel şiir karşısında Oktay beye nice mutlu huzurlu yıllar diliyorum. bu güzel şiirden dolayı da seni taktir ediyorum arkadaşım. selamlarımla
Ne güzel bir sesleniş... Ne güzel... Teşekkür ediyorum her iki şaire... Özellikle Çetin Bey'in davranışı ve şiiri takdire şayandır.. Vefa duygusu kutlu bir duygudur... Böyle güzel insanların var olduğuna inandığım, bildiğim ve gördüğüm için, geleceğe dair hiç bir zaman umutsuzluğa kapılmadım. Değerli hemşehrim, arkadaşım, " Samsun Şiir Akşamları " 'nın aranan ismi Oktay Zerrin'e ve şiir ve yorumuyla Çetin Kabak kardeşimize içten selam ve teşekkürler.. ......... GÖZLERİNİZE ACI YAŞ DEĞMESİN..
BÖYLE DOSTLUKLAR BAŞTAÇIMIZDIR İŞTE EN GÜZEL DOĞUM GÜNÜ HEDİYESİ BI OLMUŞ SANIRIM YÜREKLERE SAĞLIK TEBRİKLER OKTAY HOCAM TEKARAR DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN .
Oktay bey mutlaka çok sevinmiştir bu güzel şiir karşısında
Oktay beye nice mutlu huzurlu yıllar diliyorum.
bu güzel şiirden dolayı da seni taktir ediyorum arkadaşım.
selamlarımla