(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AMA EVLİSİN... BENİM DEĞİLSİN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AMA EVLİSİN... BENİM DEĞİLSİN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
-unutmak... -ben seni unutmak için sevmedim ki, -ben seni bir gün bile unutmadım ki...
dile kolay, .........zor yüreğe!!! ayrılık bile taş koyamadı bu yüreğe... engel miydi sanki seni görememek. görmeden de sevemez mi sanki yürek.. yaradanı görüpte sevmedi ki kimse, benim,seni mi görmem gerek...???
-ben seni unutmak için sevmedim ki; -ben seni bir saat bile unutmadım ki;
kim demedi ki artık vazgeç diye... bitti... bak artık evlendi; .......................o yok, diye... oysa ben; başkasının elini tutarken bile sevdim seni. ona bakarken, dans ederken.... ki hatta ...........hala; onun koynundayken... sevinçlerini, ..........o bembeyaz gelinliğini bile sevdim... yoklugunu, bensiz mutluluğunu, gülerken aldıgın soluğunu bile sevdim... en büyük derdimdin aslında, ama en yüce sevgim... ben seni yaradan’dan ötürü, yaradan kadar sevdim...
-ben seni unutmak için sevmedim ki, -ben seni bir an bile unutmadım ki...
yıldırmadı hiçbirşey yorgun gönlümü, sensizliği boğma rakının mezesi yapmısım ben... sevdanı yudum yudum içmişim... ben seni sensiz severken, bilmem kaç şişe bitirmişim... kaç abdest alsamda sevdan çıkmaz kanımdan, ben kanıma bile,seni şırınga etmişim...
-ben seni içime gömmek için sevmedim ki, -ben seni hiç bir zaman öldürmedim ki...
destursuz günlerimin, aminli dualarıydın sen... tek inandığım sevabımdın... belki de en büyük günahım... ki ben seni yine severdim, adı cehennem de olsa sevdanın...
destursuz günlerimin, aminli dualarıydın sen... tek inandığım sevabımdın... belki de en büyük günahım... ki ben seni yine severdim, adı cehennem de olsa sevdanın.
Semih efendi filozofça güzei güzeli bir şiirdi,adı şiirlerde sevda olsada.Kutlarım sizi,Varmı böyle sevdalar acaba daha.
Sevmenin sınırı yoktur, sev sevebildiğin kadar. ancak sevgi bir sözleşme değildir. eee sen anlaşmayı bozdun, herşey buraya kadar diyemezsin. bir de iki şeyden birini tercih etmek gerekir. şu dizelere dikkatlice baktığımızda, şairin ruh dünyasındanasıl fırtınalar koptuğunu görürüz.
"ben seni sensiz severken, bilmem kaç şişe bitirmişim... kaç abdest alsamda sevdan çıkmaz kanımdan"
kusura bak ma da, ya abdest al, ya şişeyi bitir. ikisi bir dersen, olmaz. ciddi bir çalışma.kutlarım. yüreğine sağlık.
-ben seni içime gömmek için sevmedim ki, -ben seni hiç bir zaman öldürmedim ki...
destursuz günlerimin, aminli dualarıydın sen... tek inandığım sevabımdın... belki de en büyük günahım... ki ben seni yine severdim, adı cehennem de olsa sevdanın...
dost tebrık ederım harkaydı..selam ve saygılarımı bırakarak gıdıyorum...hoscakal dost...
ki ben seni yine severdim,
adı cehennem de olsa sevdanın...
BU CÜMLELERE SADECE SUSMAK KAFİİİ...............
TEŞEKKÜRLERRR..HÜZÜNLÜ Bİ ŞEKİLDE OKUDUM ŞİİRİNİZİ