(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yeni Bir Ben Yaratmalıyım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yeni Bir Ben Yaratmalıyım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
nekadar da hoştu ve bir okadar da umuda yolculuktu;) dilerim dilekleriniz dilediğiniz üzere gerçek olur... en koyu pembelerin ortasında kalan mutlu rüyalar efendim...
Hayata yeniden başlamak...Kimbilir, bu sözü yaşadığımız süreçte kaç defa kendimize söylemişiz ve kimbilir,bunu kaçımız başarmışızdır..Belki de her isyanımızın sabahında bu duyguyla,bu umutla uyanmışız ama yine hayata yeniden değil,kaldığı yerden devam etmişizdir.Bunu başarabilmek keşke satırlara dökebilmek kadar kolay olsaydı... Semihcim,umarım bunu başaran ender insanlardan biri de sen olursun. Sil baştan ve en baştan.. Sevgimle...
bir ben kalmalıyım... kendime, kendi tohumumdan; yeni bir ben yaratmalıyım. korkusuz olmalıyım, günahsız... hayata ana rahmindenmiş gibi, tertemiz başlamalıyım.... değerli kardeşim yeniden başlamak hayata sarılmaktır hep ilkbahar olur yürek çiçekler açar ve başarının yanındayım yüreğine saglık kalemin daim olsun sevgilerimle can ablan
dilerim dilekleriniz dilediğiniz üzere gerçek olur...
en koyu pembelerin ortasında kalan mutlu rüyalar efendim...