(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
özür dilerim anne! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
özür dilerim anne! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BELKI GEC KALINMIŞ BI YORUM AMA YUREKTEN KUTLUYORUM SIZI İNSAN BU KADAR GUSEL DIZEBILIRMI KELIMELERI TEKRAR TEBRIK EDIYORUM... SAYGILARIMLA KALEMINIZ DAIM OLSUN...
Sakın yenildiğinizi düşünmeyin. Çünkü aladattığını sananlar esas iheneti kendilerine yaparlar ve o ihanet çemberinin girdabında kendileri yok olurlar.
Siz herşeye rağmen dimdik ayakta duurp yıkılmadığınızı göstermelisniz ki o acı çekmeli. O yanmalı size yaptıklarından dolsyı Çünkü ihanet en çok kişinin kendisine veriri zarar bunu gerçeği unutmayın sakın.
Canım yandı dizelerinizi okurken. Mutluluğuğu yaşayabilmeniz ve yakalayabilmeniz dileği ile kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize.
çok teşekkür ederim yorumunuza... mutluluk kavramını farklı yorumluyorum ben. ben şu anda mutluyum hamd olsun. bu sadece içimdeki kinin bi kurgusu.. son kalıntıların son cümleleri...
yüzüm gülsede,hiç bir zaman gülmedi içim... ve sen görmesende her gece kanadı için için... bazen isyan etti, bazen küfür çıktı dilimden... ki beddualar hiç bir zaman eksilmedi gönlümden... bilmezdim anne; ihanet denen şey,daha da betermiş ölümden...
-özür dilerim anne... bilirim bu güne kadar,minnet etmedik kimseye, ama bu oğlun yenik düştü; bir ruhu fahişeye...
Güzel bir şiirdi. Umutlarınızı hiç yitirmeyin. Tebrik ederim. Saygı ve selamlarımla.
özür dilerim anne... bu güne kadar bilirim,minnet etmedik kimseye, ama bu oğlun yenik düştü; bir ruhu fahişeye....
böyle olmamalisin.bir insan insana hayat verirse insandir aci verirse seytandir.ve kapanmalidir sayfasi.bedduaya bile degmez. insanlarin yaptiklari kendinedir.kimseye degil. güzellikler size ve ruhunuza gelsin insallah.selamlar.
çok acı gerçekten yaşadıklarınız..maalesef yaşayabiliyo insan böyle ihanetleri...yaşanılan olaylar ya bizzat güzeldir ya da sonuç itibariyle güzeldir diye okumuştum mübarek bir kişinin kitabında...siz de sonunda güzelliklere kavuşursunuz inş....saygılar