Issız bir çöl misali yine sokaklar. Yine yalnızlık hüküm her karışına... Ve her taşın altında, bir hüzün saklı şimdi. Her insan aynı şeyle meşgul yine... Kimi meyhanede kadeh devirmekte, kimi evinde... Oysa: Böyle değildi bu şehir eskiden, Bu kadar yalnız değildi... Sokak lambaları bile, Işığını böylesine esirgemezdi bizden. Böylesine mahsun değildi gözlerim, böylesine bitkin...
Herşey senin gidişinle başladı. Senin yokluğunla büyüdü her hüzün... Önce güneş küstü geceye, Kuşlar ötmez oldu birden. Çiçekler boynu bükük,yetim... Rüzgar öfkeli, Şarkılar hüzünlü sen olmadan...
Kalbim ağlıyor gidişine, Gözyaşlarım suluyor aşkımızı ve içimdeki hasreti, özlemi büyütüyor her damlası... Ve ben, her istasyonda seni bekliyorum bıkmadan,usanmadan... Çünkü biliyorum. Seni benden alıp götüren tren olacak Yine seni bana getiren.
Kavuşacağız işte o zaman. Çiçekler yeniden açacak, Yeniden esecek o tatlı rüzgar... Dönüşünle herşey yeniden renklenecek... Dönüşünle...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÖNÜŞÜNLE... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÖNÜŞÜNLE... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalbim ağlıyor gidişine, Gözyaşlarım suluyor aşkımızı ve içimdeki hasreti, özlemi büyütüyor her damlası... Ve ben, her istasyonda seni bekliyorum bıkmadan,usanmadan... Çünkü biliyorum. Seni benden alıp götüren tren olacak Yine seni bana getiren. Umutların gerçek olması özlemlerin sona ermesi dileğiyle...Güzel bir şiirdi.Kutlarım.Selamlar ve saygılar...
dönüşler vuslatlar mutluluğa gebe ve o şehirde mutluluk doğacak diye umuyorum değerli dost... harika şiiri ve özenle seçilmiş kelimelerinizi kutluyorum.... sevgimle...
bu şiirinizi başka sitede de okumuştum sanki...sözlerini okurken hatırlar gibi oldum. çok hüzünlü bir şiir dökülmüş kaleminizden. bende inşaalah diyorum.o tren geri gel(ir)ecek...içinde o yolcuyla... kaleminiz daim olsun...
Gözyaşlarım suluyor aşkımızı
ve içimdeki hasreti,
özlemi büyütüyor her damlası...
Ve ben,
her istasyonda seni bekliyorum
bıkmadan,usanmadan...
Çünkü biliyorum.
Seni benden alıp götüren tren olacak
Yine seni bana getiren.
Umutların gerçek olması özlemlerin sona ermesi dileğiyle...Güzel bir şiirdi.Kutlarım.Selamlar ve saygılar...