(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Onlar susmayan dizelerin şairleri idi eminim yine de susmuyorlar zamanı gelince döneceklerdir sevgili asya bu arayı kısa süreli bir dinlenmeye ihtiyaçlarını gidermek için çekildiler demek geliyor içimden biliyorum ki onlar da yürekleriyle buradalar hele hele böylesi güzel dostları dönmeleri için çağrı yaparken ... Yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle ve de her zaman dostlarınla kal sevgilerimle..
Sahi kaç yorgun nefeslik can ağrısı bir koşudur, benden sana bir omuzluk yol Pendik Ya da kaç kulaçlık derinlikte gözyaşı vazgeçişidir senden bana boğazı kesen su kenarı kıyımdır Bakırköy
gidenlerin ardından bir şiir daha dilerim bir an önce geri döner o değerli yürekler bu şiirleri okudukça selam olsun...saygılarımla duyarlı yüreğe...
''İşte biz seninle böyleyiz böylesine herhangi bir an’ da Hani herhangi bir Pendik akşamında sahili yudumlayan dalga sen Hani herhangi bir Bakırköy akşamında camlarda çıldıran rüzgar ben ''
Güzel dizelerinizin nezdinde sizleri kutlarım.Yüreğinize sağlık.RABATLI-Ertürk DEMİRCİ
Sen ve ben yüzümüzde en çok o kendi yangınında ıslak kalmış tebessüm yanına kıvrılıp oturmuş o aşikar hüzün gölü gamze o saklı çukur gamzeye değince sessize alınan o gümüş gölgesi bakışlarımız biz seninle bir bizde bir de bizimizde heplikte kötünün yanında iyi kaldık kendi içimizdeki kundaklı kirlilikte