Seni , sevda mı sardı gelincik, Yeşil kırlara, yol mu göründü… Yüreğine ateş mi düştü gelincik… * Sabret, acımasızlığına, Sert esen yellerin… Geleceğe umutla bak, Rızkı bol olsun , neslinin, Sensizliğe de alışacak, Yamaçları Sultan beylinin… * Cana cansın, Sevdasısın, Allah nazarından korusun, Kem gözlerin… Gönüllerine tahtsın.. Yıkma ne olur, yaban ellerin…. * Açan bir gülsün, hurisi ol cennetin, “Sen Dindarı Seç” emrine uydun.. İlk adımı, ışığı ile attın sünnettin, Hayırlara sevdalı yar oldun…. * Hep diri kal, eksilmesin yağmurun, Çirkinle dolaşır, bilirsin güzellik…. Sabret ki, yeşeren gülü ol çamurun… Solana dek, bükme boynunu gelincik… * Utangaç, al al yanak, Gözlerin uykusuz, Hasret, gecelerini çalacak, Gelenin var, yüreği yanık susuz… * Sabah vakti seherin, Sakla, çiğ tanelerini.. Bak, günışığı çalacak… Köküne kurşun, can sıkısı , kasvetin, Bekle gelincik, bir kuş konacak, Yapraklarına hasretin….. * Sakarya ovasından, koşar dört nala, Ümit var ol , sevgi dolsun gönül kafesin, Paylaş geleceği bir ömür, can ortağınla, Seni sevsin, senle gülsün, beyaz atlı prensin…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GELİNCİK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GELİNCİK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sakarya ovasından, koşar dört nala, Ümit var ol , sevgi dolsun gönül kafesin, Paylaş geleceği bir ömür, can ortağınla, Seni sevsin, senle gülsün, beyaz atlı prensin…
Şiirinizin son bölümünü beğendim özellikle. Umutlu olmak konusunda itici cümlelere ihtiyaç var. Acaba fakirin ekmeği olarak kalır mı bilinmez. keyifliydi okumak. sağlıcakla kalınız.
Sakarya ovasından, koşar dört nala, Ümit var ol , sevgi dolsun gönül kafesin, Paylaş geleceği bir ömür, can ortağınla, Seni sevsin, senle gülsün, beyaz atlı prensin…
ÇOK HOŞ BİR ŞİİRDİ. YÜREKTEN KUTLARIM. SAĞLICAKLA KALIN.
Sakla, çiğ tanelerini..
Bak, günışığı çalacak…
Köküne kurşun, can sıkısı , kasvetin,
Bekle gelincik, bir kuş konacak,
Yapraklarına hasretin…..
güzel dizeler yazmışsın.kutlarım.eline sağlık.saygı sevgimle