(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Yoksun ya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Yoksun ya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
herdem aglayan yüreğim var seninle atan sensizken duran bir kalbim var ellerim nasrılı elini uzattıgında incinir dedim tutmadım elınden şimdi hayalerde tutuyorum ellerini oksayarak geceler uyku bilmiyor artık sen yoksun sen yoksun yarrrrr....
benimLe beraber ağLamakta gökyüzü taş duvarLarın sıvaLarı, bOyaLarı döküLmekte bi bir... hani sen yOksun ya artık, kuşLar küstü ağaçLara, ağaçLar dOğaya... onLar da aLışkın değiLLer - benim gibi - sensiz yaşamaya...
çOk aLışmıştım sana... biLiyOr musun, güLmiyOr artık senLeyken güLen yüzüm; hani sen yOksun ya...
Sevgilinin yokluğunda ne anlamsızdır her şey ne rakıda aynı tat ne sabahçı kahvelerinde çalınan radyolardaki müziklerde ,ne simitçi çocuğun merhabası ne seni unutturmamak için her köşe başında karşıma çıkan hatıralar.. Çiçekler bile mahzunlaşmış sana açıyor,yıldızlar seni ışıldıyor,gece siyahtan maviye senin gözlerinde dönüyor.. Ah be sevgili yaşanılası her şey seninle var olurken yokluğunda şimdi yalnız bir ben ve gözlerimden yaşlar dökülüyor.. Yüreğine sağlık sevgili Tuğba bir anda yokluğunda bir sevgili bana da bunları hatırlattı işte... Sevgiyle ve her zaman sevdiklerinle kal sevgilerimle..
bende yokum
herdem aglayan yüreğim var
seninle atan sensizken duran bir kalbim var
ellerim nasrılı elini uzattıgında incinir dedim
tutmadım elınden
şimdi hayalerde tutuyorum ellerini oksayarak
geceler uyku bilmiyor artık
sen yoksun sen yoksun yarrrrr....