(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BULDUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BULDUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sonunda buldum Beynimi . Kafatasımın en ücra köşesinde Ezilmiş, buruşmuş, birazda tırsık Uzun zamandır ortalıkta yoktu , Bulmuşken bırakma diyor Beni seven dostlar Artık neye yarayacaksa... -------------------------------------------
BULDUM...
"BULDIM !..." ÇOK ARAYIP DURMUŞTUM ÖNCE YOK SANIYORDUM ! YA BU ŞİİRLER, BU SEVDALAR ? HİÇ UMULMADIK ANDA NEDEN ONLARLA DOLUYORDUM YÜREĞİMDEN BAŞKA BİR ŞEY VARDI KAFAMIN İÇİNDE! DELİ OLUYORDUM SEVİNCE !!... BEN PROFÖSER DEĞİLİMKİ ELBETTE İLİM,BİLİM BENİM NEYİME ??!!... NE İŞİ VAR O TÜR AKLIN BENDE ? BEN AŞIĞIM GÜN YİRMİDÖRT SAAT ŞİİR YAZARIM ÜSTELİKTE BENİM İŞİM YÜREĞİMLE ! GİDİN İŞTE, SİZ "AKLI" OLAN BAŞKA BİRİNE !!!!...
-------------------------------------- KISA AKIL ŞİİRLERİNİN ALTINDA BİR ÇAPAN OĞLU YATAR MUTLAKA O DA MEVCUT MISRALARDA BAŞARILI BİR TAŞ ATMA !!!... DÜŞÜNCE MEYDANINDA .... ------------------------------------ TEBRİKLER !.. AKILLICA.....
Onatça tarafından 8/26/2009 4:09:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
Onatça tarafından 8/26/2009 4:11:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sonunda buldum Beynimi . Kafatasımın en ücra köşesinde Ezilmiş, buruşmuş, birazda tırsık Uzun zamandır ortalıkta yoktu , Bulmuşken bırakma diyor Beni seven dostlar Artık neye yarayacaksa...
Değişik bir atmosferi var şiirin.Anlam derinliği oldukça fazla ucu açık her yöne.Cemil Bey çok güzel yorumlamış gülümseyerek okudum.Ya olmayanlar ne yapsın?Kutlarım şiiri yazan kalemi.