Aralanmalı artık üryan sevişmelerimin ardındaki sır perdesi Pahası ne olursa olsun tanıtmalı şarkılar hazan mevsimin rengini Nereden inceldiyse kopmalı kahrolası yalnızlığın ipleri Ve baharlar bana aç demeli/diyebilmeli
Gür sellerde yıkamalıyım kirli bedenimi Kızgın bir magma ağzındaki lav misali fışkırmalıyım gökyüzüne Bestelenmesi iki gün süren aşk şarkısının gala gecesinde gülümsemeliyim Tüm bedenimle ortak olmalıyım günün güzelliğine
Ve sonunun acı olduğunu bile bile tutunmalıyım o kır pamuklara Evet evet Gür sellerde yıkamalıyım kirli bedenimi Özlem vapurları yanaşınca denizin sol yanına Haykırmalıyım Seni sevdim düş bakışlı, gamzeli adam…SENİ SEVDİM...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÜRYAN SEVİŞMELER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÜRYAN SEVİŞMELER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gem vurmadığımızda duygularımıza, mühüremediğimizde yüreğimizi, kör etmediğimizde gözlerimizi sevebiliriz doyumsuzca ve üryan sevişmelerin içinde yok olup gidebiliriz sevgilinin bedeninde. Yeter ki gönüller hep sevgiyi bilsin sevgili şairim.
haykırmak avazın çıktığı gibi bağırmak ister bazen susturulmuş ve sindirilmiş aşklar kapatırlar ağzını yut derler zehir yap içinde kendini zehirle bilmezlerki aşkın zehiri içildikçe aşk daha da büyür ve geri dönüp kendilerine meydan okur. CAN dizelerin meydan okumuş adeta haykırışlarıyla. sevgiler saygılar.