(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ömrün kır düşü dizgisinde su yürümüş dal Dalgaların kıyısına taşıdığı bir bavul Sabaha varmaz dikilir kapısına umut elinde al kan Sayfa sayfa saçılır aşk dolu dizelerim...
çok çok güzeldi yüreğinize sağlıkkaleminiz susmasın değelri kalem...
Ömrün kır düşü dizgisinde su yürümüş dal Dalgaların kıyısına taşıdığı bir bavul Sabaha varmaz dikilir kapısına umut elinde al kan Sayfa sayfa saçılır aşk dolu dizelerim...
tebrikler ablacım mükemmel bir çalışma bende neden siz de yardım aldıgımı daha iyi nalıyorum. yüregine salık mutlu ve huzurlu günler dileklerile.
Ömrün kır düşü dizgisinde su yürümüş dal Dalgaların kıyısına taşıdığı bir bavul Sabaha varmaz dikilir kapısına umut elinde al kan Sayfa sayfa saçılır aşk dolu dizelerim...
Güzel dizelerinizle açtım sabahı.Yüreğinize sağlık.RABATLI
Kutluyorum...Öznur hanım muhteşem bir şiirdi yazdığınız... İnsanı tamamiyle kavrayan içe dolan... Gönlünüze sağlık olsun...Çok teşekkürler... Kaleminiz daim olsun......... Selam sevgi ve saygılarımla .
Peş peşe okuduğum iki nefis şiir güzel şiirler böyle peşpeşe sıralanınca sarhoş ediveriyor insanı harika bir şiirdi sevgili Öznur kutluyorum yürekten yüreğine sağlık sevgili dostum sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
“O zamanlar zamansız bir çocuktuk... Kaç kere yandık kimse bilmiyor Gemiler gidiyor, İzmir ağlıyor...” (İlkay Akkaya)
“Yıldız avlarım göğün mavisinden her dem bakışlarına gözlerinin deryasında Pusu duran ellerimi sana tuzaklarım Her tetik düşürdüğünde gözlerim ölüme az kalırım ... Gül damlası düşmüş ateş yurduydu Dağlara dil uzatan narlı kuyuydu Yaksa da gönülleri gam geceleri Ceren yarasında aşk büyütürdü” (Gülay)
"Hayat! Kadere inat seni sil baştan yaşayacağım..." (Sezen Aksu)
öznur karayumak tarafından 5/7/2007 6:43:35 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgilerimle