Biz kimseyi kırmamak için çabalasak da sonunda kırılan yine bizizdir
Emin olduğun kadar da yanılmalarda yaşaman kaçınılmazdır Öyle ki Herşeyin bittiği noktadır güven belkide Düşmüşsün ama o kadar emindirsin ki kalkacağından Oysaki bir ele bile uzanmamıştır , sen bunu hiç dert etmezken Kabullenemesende gitmiştir o ama nasıl olsa bir gün gelecektir Oysaki gidişinin izleri ondan tek geriye kalan olmuştur Güvenmeden önce yanılma payını da hesaplamak zorundasındır Yoksa güvendiğinle kalırsın yanılgıların ortasında , Belki de kimse farkında bile olmamıştır düştüğünün Acı bu kadar yakınken daima uzaktadır mutluluk İstesende istemesende tadıcaksındır acıyı fazlasıyla Bu yüzden mutlu olmasını bilmen gerekir her zaman Her ne kadar zor günler ardını bırakmasada Bilmen gerek , yarınların büyüleyici güzelliği yakındadır Her ne kadar yeni günün acımasızlığı ruhunu alıp götürsede Sabretmen gerek , mutlaka güzel günler kapıyı çalıcaktır ..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güven yanılgının dostudur şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güven yanılgının dostudur şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İstesende istemesende tadıcaksındır acıyı fazlasıyla Bu yüzden mutlu olmasını bilmen gerekir her zaman Her ne kadar zor günler ardını bırakmasada Bilmen gerek , yarınların büyüleyici güzelliği yakındadır Her ne kadar yeni günün acımasızlığı ruhunu alıp götürsede Sabretmen gerek , mutlaka güzel günler kapıyı çalıcaktır ..
bir söz var cok hosuma giden haksizlik etmektense haksizliga ugramak cok daha iyi. hic olmazsa ruhun yikilmaz haksizlik ettim diye, yada bir kalbi kirdin diye ileride aci duymazsin. her sey insanin kendine geri dönüyor fazlasiyla. siir ümit vererek bitmis olmasi gerektigi gibi cok güzeldi.yüreginize saglik.saygilar.
Bu yüzden mutlu olmasını bilmen gerekir her zaman
Her ne kadar zor günler ardını bırakmasada
Bilmen gerek , yarınların büyüleyici güzelliği yakındadır
Her ne kadar yeni günün acımasızlığı ruhunu alıp götürsede
Sabretmen gerek , mutlaka güzel günler kapıyı çalıcaktır ..
bir söz var cok hosuma giden
haksizlik etmektense haksizliga ugramak cok daha iyi.
hic olmazsa ruhun yikilmaz haksizlik ettim diye,
yada bir kalbi kirdin diye ileride aci duymazsin.
her sey insanin kendine geri dönüyor fazlasiyla.
siir ümit vererek bitmis olmasi gerektigi gibi cok güzeldi.yüreginize saglik.saygilar.