Bir noktaya kilitlenmiş gözlerin Çok mu ağır geldi sana sözlerim Hiçbir acı tanımıyor özlemim Beni yakmadı mı senin sözlerin Ne yüreğim kaldı, ne de özlerim Elbet, ağır gelecektir sözlerim.
Samur saçlar ipek gibi parlamış Altın imrişimlere de benzemiş Mahmur gözler sanki yeni uyanmış Sanırım ki az önce de ağlamış Belki de bir suskunluktur başlamış İnan güzel sende sevda yaşanmış
O noktada gözler eriyip bitmiş Ne akıl, ne irade kalmış, yitmiş Belki gönül çok uzaklara gitmiş Hele ki sevgi, hepten de tükenmiş Seni yaşamak benim kaderimmiş Bunu adı, tek taraflı sevmekmiş.
Sevdalım, sevgilim, canım, ciğerim Söyle bu sevdayı nasıl çekerim Bana seçti bu cefayı kaderim Sen olmazsan eğer kime giderim Gün gelir seversin sende dilerim Belki bir gün sevdiğini bilirim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖZLERİN.... (Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖZLERİN.... (Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevdalım, sevgilim, canım, ciğerim Söyle bu sevdayı nasıl çekerim Bana seçti bu cefayı kaderim Sen olmazsan eğer kime giderim Gün gelir seversin sende dilerim Belki bir gün sevdiğini bilirim. SEVDA KOKAN HARİKA VE HOŞ DİZELERDİ.KALEMİNİ YÜREKTEN KUTLARIM DEĞERLİ ABİM. SEVGİ VE SAYGILARIMLA...RUMUZ4300
Teşekkür ederim sevgili sot şairim, sayfamı ziyaret edip bıraktığın değerli yorum ve güzel sözlerine.sağ olun.Onur duydum.her zaman beklerim.Lütfen yine gel olur mu? Sevgiler.
teşekkür ederim sevgili sot şairim, sayfamı ziyaret edip bıraktığın değerli yorum ve güzel sözlerine.sağ olun.Onur duydum.her zaman beklerim.Lütfen yine gel olur mu? Sevgiler.
Söyle bu sevdayı nasıl çekerim
Bana seçti bu cefayı kaderim
Sen olmazsan eğer kime giderim
Gün gelir seversin sende dilerim
Belki bir gün sevdiğini bilirim.
SEVDA KOKAN HARİKA VE HOŞ DİZELERDİ.KALEMİNİ YÜREKTEN KUTLARIM DEĞERLİ ABİM.
SEVGİ VE SAYGILARIMLA...RUMUZ4300