(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HÜSRAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HÜSRAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaç bahar geçti çileli ömrümde... hicran... hep hicran...
Kapanmaz yaralar açtı gönlümde... hüsran... hep hüsran...
Hayat değerli şair,yaşarken neler alıp götürüyor.Kazandırdıkları ne,kaybettirdikleri ne.Sanırım en fazla kaybettiriyor.Hüzünlerin son bulmasnı dilerim.Tebrik ederim,kısa,öz ve çok güzel dizelerdi.Saygılarımı sunarım.
Kaç bahar geçti çileli ömrümde... hicran... hep hicran...
Kapanmaz yaralar açtı gönlümde... hüsran... hep hüsran...
bunun adı hayat geldi geçti acısıyla tatlısıyla bize kalansa hüsran hüsran kutlarım arkadaşım çok beğendim kısacık ama çok şey anlatan dizelerdi saygılar selamlar
Çok teşekkür ederim Serap Hanım. Hicran, hüsran ve hazan... Hepsi bizim yaşamımızın gerçekleri...Hep mutluluk olsaydı eğer tadını bilemezdik gibi geliyor yaşamın. Tuzsuz ve yavan bir ekmek gibi olurdu muhtemelen.. Saygıyla selamlar.
çileli ömrümde...
hicran...
hep hicran...
Kapanmaz yaralar
açtı gönlümde...
hüsran...
hep hüsran...
Hayat değerli şair,yaşarken neler alıp götürüyor.Kazandırdıkları ne,kaybettirdikleri ne.Sanırım en fazla kaybettiriyor.Hüzünlerin son bulmasnı dilerim.Tebrik ederim,kısa,öz ve çok güzel dizelerdi.Saygılarımı sunarım.