Dostlar, arkadaşlar, bütün inananlar Haktan bizlere selam olsun, sev olsun Dağlara, taşlara, dünya alemine Beraat kandilimiz hayırlı olsun.
Sevin dedi Rabbimiz, sevelim haydi Hem dünya, hem ahiret gülelim haydi Gelin de bu buyruğa uyalım haydi Beraat kandilimiz hayırlı olsun.
Dünya alem bugün yeniden kurulur Kimi defterler dürülür, kaldırılır Kimilerine ak sayfalar açılır Beraat Kandilimiz Hayırlı olsun.
Bazısı yarını, Cumasını görmez Kimileri de Ramazana kavuşmaz Bazen, ömürler geçer kıymet bilinmez Beraat Kandilimiz Hayırlı olsun.
Abdes alıp da şadırvanda konuşur Dost ardından da gıybet eder, gülüşür Günahlı, günahsız bir safta buluşur Beraat kandilimiz Hayırlı olsun.
Söyle; hani dürüstlük, doğruluk nerde? Düşünün; acı yer bulur mu sevende? Hele insanları, tümden dost bilende, Hakkın önüne sevda ile gidende, Hakkı Hak bilip, yollarına düşende, Beraat kandilimiz hayırlı olsun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Söyle; hani dürüstlük, doğruluk nerde? Düşünün; acı yer bulur mu sevende? Hele insanları, tümden dost bilende, Hakkın önüne sevda ile gidende, Hakkı Hak bilip, yollarına düşende, Beraat kandilimiz hayırlı olsun.
sevgiler sulanı şairem Gülay hanım, sayfamı ziyaret edip şiirlerimi paylaşmanız beni mutlu ve onure etti.her zaman beklerim.Lütfen hep gelin.Güzel yorumlarınızla bana şevk ve güç verin sevgilerimle.
Söyle; hani dürüstlük, doğruluk nerde? Düşünün; acı yer bulur mu sevende? Hele insanları, tümden dost bilende, Hakkın önüne sevda ile gidende, Hakkı Hak bilip, yollarına düşende, Beraat kandilimiz hayırlı olsun
sizin de kandiliniz mubarek olsun güzel dizelerdi kutlarım saygılar
sevgili serapatay şairem. sayfama gelip şiirimi paylaşman benimutlu etti.teşekür ederim her zaman beklerim.Bu sıralar epeyice bizden koptunuz sanmıştım aam yanılmış olmak isterim.her zaman saayfama beklerim.Sevgilerle kal.
Düşünün; acı yer bulur mu sevende?
Hele insanları, tümden dost bilende,
Hakkın önüne sevda ile gidende,
Hakkı Hak bilip, yollarına düşende,
Beraat kandilimiz hayırlı olsun.
ÇOK GÜZELDİ ÜSTADIM
YÜREĞİNE SAĞLIK
BİLMUKABELE BENDE BERAAT KANDİLİNİZİ KUTLARIM
SEVGİLERİMLE