(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güneş Çocuğun Yerine şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güneş Çocuğun Yerine şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güneş ağlıyor çocuklar yerine... Güneş sadece aylamakta aydınlık simgesi olarak görenler ise sadece söylüyorlar herkesin bildiğini, yalnız bizler görünce orada ağlayan çocukları, yaşıtlarımızı, gerisi oluyor lafı güzaf...
Bizler değil sizler, onlarla yürüyor işler, bizler daha çok ağlayacaz anlaşılan ama bıraksınlarda çocuklar ağlamasın....
Hayatımızın nasıl olacağını, nasıl bir yerde olacağımızı önceden bilemeyiz.Bazılarımız şanslı doğmuştur bazılarımız ise yaşama ağlayarak gelir ve böyle devam eder. Savaşlar, kıtlık ve arada kalan küçük çocuklarımız...Kocaman gözlerinde bombalar, ölümler görüyorlar. Ama malesef o ortamda yaşıyorlar.Önemli olan umudu yitirmemek ve karanlığa rağmen aydınlık düşünmek. Şiiriniz çok güzel bir anlatımla ve güzel bir konuyla etkiliyor bizleri.Bize de bu emeğe karşılık sizi tebrik etmek düşer. Kaleminiz daim olsun Hocam. Sevgilerle; Yazgülü Tunar "balaban Kent Şairleri"
Yazgülü TUNAR tarafından 8/10/2009 6:41:48 PM zamanında düzenlenmiştir.
günümüz gerçeği içerisinde insanca düşünüp de insanlığı görmemek bana da çok acı vermiştir heleki olumsuzluktan en çok etkilenenen çocuklarımıza bakınca içim daha da bir başka acır benim de dost ama sileceğiz bir gün mutlaka o güneşin gözyaşlarını ve yine gülecek çocuklarımız...
sevgilerim çokça Müjdat, şiirine geç geldiğim özür dilerim arkadaşım, tatildeyim biraz da ondan, çok güzeldi şiirin her zamanki gibi...
(taşıdığım devasa bir beden kuş kafesine sığarım bazen acun dar gelir öfkemden) ................. inanıyorum ki, sevgili dost olsaydı duyguları ve ruhları güneş de,yıldızlar da dağlar da ,denizler de bizden daha iyi ağlarlardı,üzülürlerdi
bü insanlık!!!! hallerimize.. ... yine harikasın yüreğine sağlık
savaşın en büyük kötülüğü ilk önce çocuklaradır.bu aydınlık geleceklerimizin savaşla nasıl karatıldığını dizelerine çok güzel dökmüşsün Hocam.emeğine sağlık.
Barkovizyonda savaş görüntüleri arasında sıkışmış bir çocuk, güneş perdede ağlıyor bombalar, mermiler yağarken...
ve biz hem solo, hem de koro olarak şiiri canlandırıyoruz, müzikte siren sesleri, silah efektleri... yüzü gözü gözükmeyen mutsuz çocuklar geçiyor belli belirsiz!!!
Sevgili hocam, sizin dinletilik şiirlerinize bir yenisi daha katılmış oldu böylece!
Yine, duyarlı yüreğiniz ve usta kaleminizle evrensel bir soruna parmak basmışsınız, kaleminize ve yüreğinize bin sağlık değerli hocam.
sapan direnç özlem barışçıl dirim
huzur sığınağın ölüm soğuk evin
BURASIYDI CAN DAMARIMDA NABZIMI ATTIRAN ŞİİR
ÇOKÇA SEVGİLERİMLE CAN HOCAM
SAYGILARIMLA