bakınca yüzüne çaresizliğimsin sen yatağın bir ucunda sen bir ucunda ben bir ucunda annen hüzün dolu o zamanda yaktığım sigaramda tütün ben kagıt ben yanan kül olan yine ben
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
oğluma.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
oğluma.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir an gözümün önüne getirdim şiirde sözü geçen anları ve çok sevdiğim bu ailenin o çaresiz hallerini...Şahan'ımın çocuk yüzü bulanık sular gibi geldi gözüme...
Belki de bir hastane odasına yakışacak en son şeydir bir çocuk bu hele hele Şahan sa...Hele hele acısını kendi üzerimize almayı isteyipte alamadığımızı hissettiğimizdeki o acı var ya...İşte o zaman çaresizlik tanrılaşıyor.Güzel kadınlara ve çocuklara hastane odalarını ve ölümü yakıştıramıyorum ölüm her ne kadar hayatın içinden bir şey olsa da.Ama şükür ki Şahan onun tabiriyle "Şair abi"siyle beraber hemen hemen hergün ve çok sağlıklı.Koca yüreğine sevgilerimi selamlarımı bırakıyorum abicim.
henüz evlat bilmiyorum ama ana babamı biliyorum üstümüze nasıl titrediklerini biliyorum rabbim ana babaya evlat acısı göstermesin evladada ana baba acısı gçsyermesin sayğılarımla
bakınca yüzüne çaresizliğimsin sen yatağın bir ucunda sen bir ucunda annen hüzün dolu o zamanda yaktığım sigaramda tütün ben kagıt ben yana kül olan yine ben
ÖZ VE DUYGULARİ ÇÖK GÜZEL İFADE EDEN BİR ŞİİR..ŞİİR GİBİ ŞİİR ............................................YÜREĞİNİZE SAĞLİK...SELAM VE SAYGILARIMLA
Belki de bir hastane odasına yakışacak en son şeydir bir çocuk bu hele hele Şahan sa...Hele hele acısını kendi üzerimize almayı isteyipte alamadığımızı hissettiğimizdeki o acı var ya...İşte o zaman çaresizlik tanrılaşıyor.Güzel kadınlara ve çocuklara hastane odalarını ve ölümü yakıştıramıyorum ölüm her ne kadar hayatın içinden bir şey olsa da.Ama şükür ki Şahan onun tabiriyle "Şair abi"siyle beraber hemen hemen hergün ve çok sağlıklı.Koca yüreğine sevgilerimi selamlarımı bırakıyorum abicim.